Zimmern86 Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Noen som vet hvor jeg får tak i tåkelys som passer f-frame fangeren til audi a3? (8L) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamikakze Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 DU får tak i det på MEKONOMEN Mekonomen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamikakze Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Noen som vet hvor jeg får tak i tåkelys som passer f-frame fangeren til audi a3? (8L) Fikk du tak i på mekonomen jeg sliter med det samme skjønner du? fant dem ikke der alikavell....? har du funnet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Fikk du tak i på mekonomen jeg sliter med det samme skjønner du? fant dem ikke der alikavell....? har du funnet? har funnet, bsbildeler har, koster 2800,- for grøftelysene! de er bestilt, men har nå ventet på fangeren,lysene og grillen i snart 4 uka! ting tar tid:S Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamikakze Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 har funnet, bsbildeler har, koster 2800,- for grøftelysene! de er bestilt, men har nå ventet på fangeren,lysene og grillen i snart 4 uka! ting tar tid:S Okei rart da fordi mine kom ganske raskt gikk såvidt 3 uker men men.. helsikken 2800 for bare lysene? veldig dyrt.. kordan gjør du det med bryter og ledningsnettet opp til dashbordet da? jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamikakze Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Trenger litt hjelp her.. fant noen Tåkelykter med ledningsnett her på Ebay Er det noen som kan vær så snill finne ut om disse vil passe på Rieger Singelframe Fangeren Link: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/03-08-AUDI-A3-FOG-LIGHTS-a-3-driving-lamps-lamp-hid-b_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33709QQihZ008QQitemZ180243441974QQrdZ1QQsspagenameZWDVW#ShippingPayment Takker utrolig for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Okei rart da fordi mine kom ganske raskt gikk såvidt 3 uker men men..helsikken 2800 for bare lysene? veldig dyrt.. kordan gjør du det med bryter og ledningsnettet opp til dashbordet da? jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det... Det er faktisk lagt opp ledninger til grøftelys på bila mi, så da slipper jeg å gjøre noe. Trenger ikke å lage noe bryter til den, koble den opp mot ledningen som går til parklys, tjuvkoble bare. bare å finni oversikt papir over elektronikken t audien din. (møller) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Men er det noen som har montert rieger frame fangeren her? Bygger den lengre ned enn orginale framfangeren? såfall hvor mye? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamikakze Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Men er det noen som har montert rieger frame fangeren her?Bygger den lengre ned enn orginale framfangeren? såfall hvor mye? Jeg skal montere den idag og den bygger en god del mer ned ja... kan ta og måle viss du vil så gi deg en tilbake melding:) men ikke dumt og koble lysene til parklys ja.. :) takk iallfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 ja vil ha oppdatering på hvor mye den bygger ned, har senket min 40 elr 50 så da spørs det om den blir for lav, håper på det beste:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Kan det stemme at fangeren måler ca 57 cm fra panseret og helt ned?? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamikakze Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Kan det stemme at fangeren måler ca 57 cm fra panseret og helt ned?? Jeg er ikke helt sikker må sjekke det imorgen eller på tirsdag når jeg får fangeren tilbake i fra lakkerings verkstedet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 hva betaler du for å lakkere fangeren? i ABS plast? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamikakze Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 hva betaler du for å lakkere fangeren? i ABS plast? Har en kar som gjør det "under bordet" betaler vel 2000 kr men spurte andre steder og der måtte jeg ut med 3000 4000 lapper så er veldig forskjellig fra sted til sted og om fangeren er klar for lakkering eller om den må slipes ned litt og grunnes noen steder fordi det er for mangen riper på den ifra fabrikken.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Jeg skal montere den idag og den bygger en god del mer ned ja... kan ta og måle viss du vil så gi deg en tilbake melding:) men ikke dumt og koble lysene til parklys ja.. :) takk iallfall kor langt bygga fangeren? vente i spenning no:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg