Gå til innhold

Skifte frontrute på 88mod. 35i?

Ranger emnet


Gandulf

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har en passat med rimelig utslitt frontrute, samt en 89 mod. med ganske fin rute. Tenkte derfor å bytte over hvis dette lar seg gjøre.

 

Har hørt at hvis ruta er festet med pakning klarer jeg dette uten særlig problemer selv, men hvis den er limet bør jeg nesten få en profesjonell til å gjøre dette.

 

Noen som vet hva jeg har på min bil, og om dette er en vanskelig jobb?

'97 BMW 523i

[x]'97 Citroën Xantia 1.8 16v

[x]'94 Mazda 323 LX 1.6 16v

[x]'86 Saab 9000 Turbo (Speedparts steg 2)

[x]'88 Passat 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Har en passat med rimelig utslitt frontrute, samt en 89 mod. med ganske fin rute. Tenkte derfor å bytte over hvis dette lar seg gjøre.

 

Har hørt at hvis ruta er festet med pakning klarer jeg dette uten særlig problemer selv, men hvis den er limet bør jeg nesten få en profesjonell til å gjøre dette.

 

Noen som vet hva jeg har på min bil, og om dette er en vanskelig jobb?

 

 

frontruten din er limt. så dette bør du overlate til profesjonelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F*en! :angry: Blir vel godt over 1000-lappen for arbeidet + at delebilen står et stykke unna byen.. :s

 

Ny rute uten å bruke kasko (noe jeg ikke har) blir ca 4000 der jeg spurte. Noen idê om dette kan bli vesentlig billigere?

'97 BMW 523i

[x]'97 Citroën Xantia 1.8 16v

[x]'94 Mazda 323 LX 1.6 16v

[x]'86 Saab 9000 Turbo (Speedparts steg 2)

[x]'88 Passat 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F*en! :angry: Blir vel godt over 1000-lappen for arbeidet + at delebilen står et stykke unna byen.. :s

 

Ny rute uten å bruke kasko (noe jeg ikke har) blir ca 4000 der jeg spurte. Noen idê om dette kan bli vesentlig billigere?

 

 

Har du delkasko da eller? jeg har delkasko å det koster meg 2000 å bytte rute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk byttet rute på min når jeg hentet den...de brukte en evighet på riis bilglass.

,glad jeg ikke prøvde det selv.har du spurt om hva de skal ha for arbeidet da?

 

Hørte hos en fohandler som skal være ganske billig, han skulle ha 1200 kr for arbeidet, og ei ny rute kostet 2600 kr + moms..

'97 BMW 523i

[x]'97 Citroën Xantia 1.8 16v

[x]'94 Mazda 323 LX 1.6 16v

[x]'86 Saab 9000 Turbo (Speedparts steg 2)

[x]'88 Passat 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår