Oppstøt Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Hei, jeg skulle ta ut hattehyllen i dag, tok først ut baksetet, så tok jeg av nakke støttene, skrudde opp de to torx skruene som holder baksetet, men fikk ikke av baksetet, virket som om baksetet satt fast i de hullene til nakkestøttene hvis dere skjønner, åsså får jeg de av? Siter Audi A4 1,6 sedan farts børssa mi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Sleit med det der selv. Har ikke sett mer på det etter jeg banna og steika den kvelden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oppstøt Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 hehe, er noe drit det der ass;P Siter Audi A4 1,6 sedan farts børssa mi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian_E Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Du må vippe ut festene til nakkestøttene for å få ut seteryggen;) Vri litt rundt og "popp" opp med skrutrekker el. under toppen av holderne..;) Disse sitter ned i metallet i noen festespor bare. Siter Audi A4 1,8l B5 '95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oppstøt Skrevet August 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 fikk faktisk ut hatte hylla her en dag, etter litt svarting og banning, var rett og slett bare å dra den løs, løte den opp litt først åsså dra den ut. så måtte jeg ta opp setene bak for å løsne sikkerhets beltene:D Siter Audi A4 1,6 sedan farts børssa mi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 hahahhaa, klovning. Er jo bare å presse den ut fra undersiden i bagasjerommet. Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg