ericandre Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 har en 85 80 quattro med 1.8 motor. lurer på om jeg skal bygge om til 5'er eller trimme 1.8 motoren vet det er en del jobb med og bygge og til annen radiator og sånt, men det jeg ser på som største problem er om den passer på girkassen min. eller om jeg må ha ny girkasse ,og om denne da passer med akslingene. Siter Wild American Horses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi80_kenneth Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Du må bytte girkasse og girkassefeste og motor fester, og for og få den godkjent med 5E må du oppgradere bremser og fjører, Siter Audi Coupe GT 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 jeg mener å huske at man også må kappe litt i nedre del av frontblekket for å få på plass radiatoren så den ikke ligger innpå reimtrekket på motoren. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg