Gå til innhold

Speed Night er kommet til tromsø-byen

Ranger emnet


ørn

Anbefalte innlegg

Jeg kommer i alle fall, 100% sikkert! :D

 

Men jeg lurer, åpner dørene 18:00? Eller er det da det begynner med racene?

 

Vi åpner dørene, eller portene ca. kl. 1730.

Kjøringen starter ca. 1820-1830

 

Sjekk ut den oppdaterte påmeldingslisten her :ratatatat

 

Kan bli bra det her...Ser forøvrig at det er biler og navn som jeg ikke har sett i Street Legal sammenheng før. Blir spennende å se hva disse har å vise frem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flott. Skal få med meg alle løpene. Mange spennende biler som kommer.

 

Har dette fått noe mediedekning? Tror det kan ha en del å si når det kommer til hvor mange som vet om det. Mulig det har vært noe, jeg har ikke fått med meg det isåfall. :)

 

Er i avisa Tromsø i dag, var i Nordlys for 7-8 dager siden.

Jeg har ikke kontroll over annonsering utover dette dessverre, så jeg vet ikke helt hva som er planlagt, men vet det er noe på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at webmaster henger litt etter med påmeldingene (er kommet flere til etter listen var sist oppdatert), men etter å ha vært ute nå i kveld å sett i garasjer, så kan jeg garantere at det kommer noe til flyplassen, som du IKKE har sett i aksjon før. Denne redskapen / galskapen alene er verdt inngangspengene.... (PS. Ta med hørselvern å MYE hårgele dersom du har tenkt å beholde sveisen og hørselen :-)

 

Vi krysser alt som kan krysses, for at været holder seg, å at vi får skyfri himmel også i morgen kveld / natt. Det sies også at det er observert enkelte doninger på veiene i området rundt Tromsø, som mange ikke har sett før. Om de skal kjøre eller ikke får vi svar på i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer på dragget, iallefall! Gleder meg til å ladde opp kameraet til årets første bilevent i nord :)

Skal virkelig få fyllt opp kameraet til randen, håper jeg..

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening - Bra oppmøte av folk, biler, og sjåfører til drag-bilene. Men mye venting, dårlig plass for personer, og gjerder som ødelegger for bilbilder.

 

Alt i alt, neste år, fiks 402m stripe, sittebenker, fjern gjerdene (men bruk innsperringer) og få til noe slags bilutstilling. Hadde vært råknall :)

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil takke så veldig veldig mye, alle som kom på Speednight 08 på Tromsø Lufthavn. Vi ble velsignet med godt vær nesten hele tiden, å folk stillte opp så det hylte. Vi anslår at det var mellom 4500-5000 mennesker innom på lørdag med stort og smått (inkl. dem under 12 år som kom gratis inn). Dette er SINNSYKT BRA.

 

Det store antall publikum tok oss HELT på senga, vi hadde ikke tenkt så stort rett og slett første gang. Vi turte faktisk ikke å leie inn tribuner (koster rundt 30 000,-), da vi ikke visste hvordan responsen skulle bli. Hvem som kunne drømme om at det var såååå mange som digger motor i Tromsø og omeng?

 

Var det forresten noen som så antall unger under 12 år der nede? Hell sinnsykt !!!! Tenk for en rekrutering det kan bli på sikt? Vi la spesielt merke til at flere av dem som kjørte i løpet, tok seg tid å vise frem bilene til unger helt ned i 6-7 års alderen, tenk for noen minner dette skaper hos disse ungene...

 

Tilbake til folk og køene;

Vi hadde rett og slett ikke dimensjonert for så mye folk, noe som gjorde at det var kø overalt hvor man skulle. Både på inngang, ved gjerdene mot stripa (gjerder som var 2 meter og skulle vært 1,20), på toalettene, og ikke minst i mat-køen.

 

Vi har lært en masse av dette første arrangement, å blir å ta med oss dette videre, så vi får lage ett bedre produkt med mer innhold en det var nå. Vi må finne på noe i de korte pausene, mer underholdning rett og slett. Vi har allerede begynt å tenke videre, å har en rekke ting som vi tror vil funke. Men har du sysnpunkter, eller forslag til forbedringer, tips om ting som vi kan finne på, så send oss gjerne en mail via vår hjemmeside.

 

Neste gang blir det scooter og MC, stands, utstilling av biler og sykler, samt premiering (med forbehold om plass til dette)etc.

 

I dag prøvde vi etter hvert å ta inn de beste bilene som var blant publikum, noe som vi fikk gode tilbakemeldinger på. Men dette hadde vi ikke markedsført på noen måte, da det ble bestemt der og da. Men vi så at dette ble veldig positivt mottatt, så dette blir vi nok å spinne videre på....

 

Men i allefall, og nok en gang folkens, tusen takk for at dere bevisste at Tromsø trenger ett såpass motorarrangement i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det va veldig bra igår!,noen klager på venting men det blir det bestandig når det kjøres så mye forskjellige klasser.

Det eneste æ vil si som æ håpe blir forrandre på til neste år er at det kan bli laget tribuner alà slik som det på Gardemoen,og i sverige,det er veldig publikumsvennlig og tror det kan trekke mer folk siden alle får se veldig bra,hørte noen som klagde på det igår siden det ble stående mange folk imot gjerdet.

Håper også det blir 402m til neste år..det blir garantert MINST like mange tillskuere til neste år og forhåpentligvis flere deltakere :)

Takk for et bra tilltak! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår