Kimen Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Hei :D Jeg er ny her på forumet, og jeg ville bare hatt litt hjelp til noe. Det gjelder et anlegg da. Eller mest hva jeg bør kjøpe og hvordan jeg bør sette det opp. Jeg har tengt på dette elementet: Komplett.no - Pioneer TS-W3001D4 Champion Series Sub, 30CM, Air Suspension System, 3000W Max Det elemente er på 1000w rms og max 3000w 1. Men hvordan forsterker bør jeg ha da? - Bør jeg da ha sånn mono forsterker, eller hva er best? 2. Hvor stor kasse bør jeg sette den i? Jeg er ikke selv sikker på om dette er det riktige elementet å kjøpe, så jeg lurer på om jeg kunne få hjelp til å få noen tips på forsterker og element som jeg bør kjøpe. Dette bør helst ligge på rundt 4000 til 6000 kr for både forsterker og element. Mvh Kimen Siter '79 Chevrolet Corvette '93 Volvo 460 x'90 Opel Kadett GSI(Cab) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Resonant Engineering SE12D4, 2798,- http://www.morel.no SoundMagus Class D, X-3200, 2995,- Komplett.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimen Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Tusen takk :D Men hvis du/eller noen andre, kanskje å kunne gitt meg hint eller råd om hva jeg bør kjøpe med tanke på bra kvalitet og virbrerer bra :) Helst 12". Mvh Kimen Siter '79 Chevrolet Corvette '93 Volvo 460 x'90 Opel Kadett GSI(Cab) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterb Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 har nettopp annskaffet meg 2 av de subbene du opprinelig så på, og skal snart ha meg soundmagus 3200, kan fortelle hvordan det spiller når jeg har fått testa :D Men 2000W rms med høy spl lover godt i hvertfall :D :D :D (i hvertfall når det kommer til lydnivået) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimen Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Det høres bra ut :) Jeg har funnet ut at på Torshov koster det elementet som jeg opprinnelig så på 1499,- Gleder meg til å høre fra deg igjen :D Siter '79 Chevrolet Corvette '93 Volvo 460 x'90 Opel Kadett GSI(Cab) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterb Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 skal holde deg oppdatert jeg vettu ;) ja torshov er faktisk det billgiste stedet i norge du kan få kjøpt de :) Skal prøve de i dag med 260watt på hver bare for å teste de =P Men sier i fra så fort jeg får tak i soundmagusen jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimen Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Supert, blir sikkert bra :) Siter '79 Chevrolet Corvette '93 Volvo 460 x'90 Opel Kadett GSI(Cab) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg