Gå til innhold

Kjøp av ny eksospotte!

Ranger emnet

Audiburner

Anbefalte innlegg

Hei.

Vurderer å få på ny potte. Synes den jeg har nå, som er standard, kanskje er litt i det kjedeligste laget. Men da lurer jeg på følgende ting:

-Ønsker en potte som ser mest mulig clean ut (blank), hva bør jeg gå for da?

- Er S4-potte dyrt?

- Bør det kjøpes over Ebay?

- Mye arbeid?

Takk.

( ) Audi A4 1.8 20V Avant Quattro 1998

(x) Audi A6 2.7T Biturbo 2000

(x) Opel Corsa 1.2 City 2001

(x) Honda NSR 125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenke meg RS4-enderør ja! Visste ikke at det fantes spesifikk enderør til S- og RS-. Men da er det absolutt noe som vil bli aktuelt. Hvor kjøper jeg i så fall dette fra rimeligst? EBay? Blir det mye i moms og frakt, da?

Takker.

( ) Audi A4 1.8 20V Avant Quattro 1998

(x) Audi A6 2.7T Biturbo 2000

(x) Opel Corsa 1.2 City 2001

(x) Honda NSR 125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Er ikke så lett å finne bare RS4 stusser, men ligger en del RS4 eksos systemer ute til salgs. Men koster fort 4-5000 brukt. Kjipt å betale så mye når du bare skal ha stussene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
vil det bli pen lyd med ferrita rustfritt fra kat og ut ?? med en eller to dempere (midtdemper endepotte eller kun endepotte)

Vil nok bli pen lyd ja, gjør som meg å kjør med kun en lyddemper bak. De sa heller ikke noe om den når jeg var på visning -og den brummer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil nok bli pen lyd ja, gjør som meg å kjør med kun en lyddemper bak. De sa heller ikke noe om den når jeg var på visning -og den brummer :D

har du bare en lyddemper fra katalysatoren:o på orginalanlegget?? eller har du effektanlegg?

blir lyden VELDIG voldsom eller blir den fin, jeg har også lyst på mer lyd men ikke bmwharry lyd:roll:

EirikA4

Lenke til kommentar
Del på andre sider