Stian442 Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Hei. Jeg har en Audi A4 1996 som det har begynt å rumle i hjullagera forran på. Jeg har kjøpt to nye til min bil på norsk bildelesenter. Tenkte jeg skulle prøve meg på dette selv, men vet ikke hvor vanskelig eller hvor mye jobb dette er. Jeg vet at jeg må ha en presse får å presse på de nye lagera, dette kan jeg få lånt uten problemer men er denne jobben en krevende jobb? Setter pris på hvert minste svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Gjør ikke Mr.Mekanikk her på forumet slike jobber for en billig penge? Ikke skyt meg hvis jeg tar feil! Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian442 Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Det er nok mulig. Hadde tenkt å prøve meg selv da :) Klart er det en vanskelig jobb så må jeg bare sette det bort til noen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pr3cis Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Det skal ikke være så vanskelig. Har byttet lager selv på en del biler, og det kommer alt ann på hvor hardt lageret sitter og hvor vanskelig det er å få på det nye. Jo eldre bilene er desto vanskeligere pleier det å være. Men så lenge du har presse, så går jo alt mye greiere :) Når du skal ta ut det gamle lageret, så kan det være lurt å varme litt for å få det lettere av. Vet du om det er ett eller to lagere? Hvis det bare er et stort rullelager, så skal du skru det til så hardt du klarer. Hvis det er to lagere (som det ofte er bak) Så skal man ikke skru hardere til enn man klarer med neven. Lykke til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian442 Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Det skal ikke være så vanskelig. Har byttet lager selv på en del biler, og det kommer alt ann på hvor hardt lageret sitter og hvor vanskelig det er å få på det nye. Jo eldre bilene er desto vanskeligere pleier det å være. Men så lenge du har presse, så går jo alt mye greiere :) Når du skal ta ut det gamle lageret, så kan det være lurt å varme litt for å få det lettere av. Vet du om det er ett eller to lagere? Hvis det bare er et stort rullelager, så skal du skru det til så hardt du klarer. Hvis det er to lagere (som det ofte er bak) Så skal man ikke skru hardere til enn man klarer med neven. Lykke til :) Tusen takk :) Da prøver jeg meg til uka jeg da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Gjør ikke Mr.Mekanikk her på forumet slike jobber for en billig penge? Ikke skyt meg hvis jeg tar feil! hahaha,det var bra:)) Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian442 Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 hahaha,det var bra:)) Det er noen som har troen på deg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 hahaha,det var bra:)) Har jeg ikke lest flere inlegg fra deg hvor du påtar deg slike jobber da? Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 ja,alt kan fixes alt som spiller om bilen tar jeg.er utdanet bilmek. med lang nok erfaring Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg