Mr_Ford Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 som topic sier så har jeg veldig lyst til å begynne å kjøre budbil men jeg er usikker på fremgangs metoden på å få skaffa jobb og bil? noen som har gjort det før her? Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 NAV, mange som utlyser budbilstillinger der Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litek Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 stikk rett og slett til transportfirma i sånn 8 9 tia på morgenen så treffer du bileiere som kjører ell sjåførene dems..... Siter 80 Porsche 924 04 Lexus Sportcross 99 Audi A6 97 Toyota Corolla G669 Toyota Crown91 Passat (Destroyed)85 BMW 520 (Destroyed) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marroc Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Vi har hatt flere folk innom jobben som akkurat har startet budbilfirma og lurer på å få kjøre for oss. Det de fleste ikke tenker på før de oppsøker firmaer og spør om kjøring er: Størrelse på bilen din? Hvor tilgjengelig er du? Hvor langt har du planer om å legge kjøreruten tilgjengelig? Når begynner du på jobb/når kan du ta første innhenting hos kunde? De fleste som var innom hos oss strøk på de tre siste punktene. Noen kunne komme rundt 11 for de sto opp kl 10 på morgenen, og de kunne ikke kjøre hver dag osv. Husk å være tilgjengelig for kunden/oppdragsgiveren din og vær fleksibel så går det nok bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredster Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Det kreves i 90 % av tilfellene at det registreres et "enkeltmannsforetak". så husk å skaff en revisor og FOR GUDS SKYLD betal momsen deres ! Hvis ikke så ender dere fort opp med utleggesforretning etter noen år..... Siter 07-mod Megane CC 1.6, 115 HK X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk. X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Kan man tjene noe mye på budbil egentlig? Stress med enkeltmannsforetak, men kan man tjene bra funker det jo.. Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilfrik Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Kan man tjene noe mye på budbil egentlig? Stress med enkeltmannsforetak, men kan man tjene bra funker det jo.. Nå har det jo gått en stund. Hvordan endte drømmen som budbilsjåfør? Tok du sjansen eller du fortsatt bitter? :P Siter Mitt bud er at en budbil skal komme i tide og i riktig antall kolli :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Bilfrik; kjører du budbil? Jeg har budbil som kan selges med kjøring hvis det dukker opp en vettug kjøper. Ferdig med profilering og klargjordt for samband. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg