Lid Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Skal ha nytt anlegg i en Honda HRV 2001 modell. Jeg har følgende ønsker. -Fjernkontoll på rattet -Grei oppkobling mot IPOD gjerne helst fra fjernkontrollen -Pris inget problem, selv om det ikke trenger å koste over 10k Noen som har noe å anbefale? Jeg finner liksom ikke så mye som har fjernkontroll til å sette på rattet. Dette er egentlig det jeg ønsker mest. Har sett at Harman/kardon har en ipod løsning er det noen som har prøvd dette og kan forklare hvordan dette virker i praksis? Noen som har installert anlegg i en slik bil før?. Kunne jo sikkert vært greit å byttet ut orginale høytalere også. Er takknemlig for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Pioneer har bode Ipod-adapter og fjernkontrollsystemer som passer i de aller fleste biler. Det er sikkert flere merker som har det, men pioneer er ikke den dårligste løsningen vaffal. Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lid Skrevet April 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Pioneer har bode Ipod-adapter og fjernkontrollsystemer som passer i de aller fleste biler. Det er sikkert flere merker som har det, men pioneer er ikke den dårligste løsningen vaffal. Jeg har funnet ut at Pioneer har ett par spiller som har ipod styring, men disse har ikke fjernkontroll på rattet, men løse fjernkontroller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Jeg har montert Pioneers externe rattfjernkontroll på mitt ratt:D Men jeg har verken Ipod eller mp3 da:( Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 orginal fjernkontroll på rattet? Alpine IDA-X001 er jo _grom_ da, men hvis du vil ha muligheten til og spille med cd trenger du også Alpine CHA-S634 Hvis du da har fjernkontroll på rattet, er det helt sikkert og få i adapter som du kobler til spilleren :) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg