Gå til innhold

kjøpte meg bil idag xD


buze89

Anbefalte innlegg

... og jeg er kjempe fornøyd;D bilen er en 190E 1983 modell, og den i ganske god stand med tanke på at den er 25 år gammel;)

 

men jeg lurer på en ting... Skal denne bilen ha sentral lås?? Har prøvd å lest meg litt frem,men finner ingenting helt konkret, hun som solgte bilen til meg sa at det ikke var det :s greit å vite liksom ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sentrallås ble faktisk ikke standard på 190 før 1991, men man skulle tro at det ble standard lenge før det for de fleste 190ène

er jo utstyrt med dette fra 1985 og oppover. Dette er på grunn av at det var et forholdsvis lite pristilegg for sentrallås og mange følte at det var praktisk å ha på sin nye Mercedes Benz!

 

Den letteste måten og sjekke om du har sentrallås, men som eventuellt er defekt, er ved å vippe opp baksetebunnen. Der ligger motoren eller vakuumpumpa. Har du det så har du sentrallås!

 

PS: Før 1985 kunne sentrallåsen kun betjenes fra sjåfør døren.

Volvo er som kvinner, nydelige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sentrallås ble faktisk ikke standard på 190 før 1991, men man skulle tro at det ble standard lenge før det for de fleste 190ène

er jo utstyrt med dette fra 1985 og oppover. Dette er på grunn av at det var et forholdsvis lite pristilegg for sentrallås og mange følte at det var praktisk å ha på sin nye Mercedes Benz!

 

Den letteste måten og sjekke om du har sentrallås, men som eventuellt er defekt, er ved å vippe opp baksetebunnen. Der ligger motoren eller vakuumpumpa. Har du det så har du sentrallås!

 

PS: Før 1985 kunne sentrallåsen kun betjenes fra sjåfør døren.

 

 

Okei :D

skal sjekke jeg;)

Takk skal du ha ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Har en 83modell selv jeg :)

Sentrallås kan du vel montere om du får kjøpt komplett med ledningsnett av noen ;)

Noe utstyr på den eller ?

 

Gratulerer forresten ! :D

 

tror ike jeg har behov for det;P

Heller dårlig med ekstrautstyr på den ja:S

Men samma det, fornøyd jeg! xD heahea;)

enn der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår