Plåthund Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Några här inne från vestby (utanför oslo/moss)? behöver lite hjälp. MvH Daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Fyr løs;) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plåthund Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 hämtar hit dräpar supran om en vecka, saknar garage! måste ha ett sted att a bilen på. Toyota Supra singel turbo (1994) - GARAGET - www.garaget.org Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 hämtar hit dräpar supran om en vecka, saknar garage! måste ha ett sted att a bilen på. Toyota Supra singel turbo (1994) - GARAGET - www.garaget.org Deg jeg møtte i Sommer? Som hadde supra og trengte garasje? Mulig jeg veit om noe, men er ikke store plassen. Blir bare til lagring isåfall. Rekkegarasje. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plåthund Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 haha, lite kul :) tror jag allt kommer ihåg dig utanför mix där. Det är lagring jag är ute efter, använder bara bilen på helger och när jga ska iväg på träffar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 haha, lite kul :) tror jag allt kommer ihåg dig utanför mix där. Det är lagring jag är ute efter, använder bara bilen på helger och när jga ska iväg på träffar Stemmer;) Kan jo alltids komme og se om det er plass der, send meg en PM litt før da vettu;) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plåthund Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 kommer hit fredagen den 18, vi kan ju dra ihop lite folk o tjöta lite på kvällen där någonstans här, vill se lite vad som finns häromkring för bilar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eplejus Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Trenger du plass kan du leie en av min private garasjeplass hjemme hos meg, men detta kan vi jo snakke om senere på jobben eller du kan ta kontakt, du har jo allerede mobilnummeret mitt ;) Siter -Nissan 200SX S14A '99 http://www.eplejus.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plåthund Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Trenger du plass kan du leie en av min private garasjeplass hjemme hos meg, men detta kan vi jo snakke om senere på jobben eller du kan ta kontakt, du har jo allerede mobilnummeret mitt ;) hade ju vart grymt, liite långt att går ut till det vi kollade på, har ju ingen andra bil eller cykkel :) ... Ringer dig senare ikväll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg