audigaudi Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Er det noen som har formening om hvor jeg kan få tak i rød stripe rundt grillen på Lupoen min? Jeg har sett det vært diskutert på det engelske Lupo forumet. Er det noen som har sett/hørt om dette her på berget? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johan99 Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Köpte mitt av en kille på Lupo Clup. Sök på Red piping. Kostade 150sek för 2 meter till Sverige. Siter /Johan, Sverige VW Passat 1.8T Variant Highline-03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audigaudi Skrevet April 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 Tusen takk for hjelpen. Hvordan blir resultatet, ser det originalt ut eller blir det seendes hjemmelaget ut? Har du evt. noen nærbilder eller har du ikke den bilen lenger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johan99 Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Har köpt men inte monterat på min bil. Ser lite för rosa ut till min röda. Men till en tex silver eller svart bil ser det säkert kanon ut. Iaf av de bilder man sett på lupo forumet. Så är du intresserad så har jag 2 meter som jag kan sälja. Siter /Johan, Sverige VW Passat 1.8T Variant Highline-03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg