VeGGiz Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Vurderer å bytte inn bilen min, og kjøpe en Leon 1.6 Sport. Men lurte på om noen hadde erfaringer med denne bilen, som de vil dele? Hva er spesielt med sport utgaven? Blir det litt for lite med 1.6 0g 100hk? Hadde lyst på en litt sprekere bil denne gangen, men fornuften slo vel kanskje inn også denne gang.. Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snudii Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Heidu! Dette er min 5. dag med min nye Seat leon 1.6 Sport, er kjempe fornøyd med den, lurte på om jeg heller skulle grave i penge pungen til en Seat leon 1.8T toppsport, men falt på denne 1.6 da. Vell, jeg er stor fornøyd med den! Er vell litt etter bruk vill jeg tro. Synes det er helt ok aks+fart på den, kjøpte nettop Simons+ luftfilter til den og. Drar bra! Siter Bmw 325i :D Vinterleketøy! -Seat Leon 1.6-Turbo. Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaLassis Skrevet Februar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 jeg og syntes 1.6 er akkurat passe. Kunne godt hatt en sprekere bil men er også billigere forsikring. Får kjøpe litt sprekere når jeg får høyere bonus..=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg