JJ MK3 Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får løs bærekula på mondeoen min? Er en 2004-mod, altså mk3. Skal bytte fjærene framme etter at den ene knakk og siste hinderet på veien er å få av den JÆVLA bærekula slik at jeg får ut fjærbeinet! Låseskruen over bærekula har jeg husket å skru ut. Håper på raske svar før jeg klikker på den bærekula!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Slå brua nedover det. Men det hender de sitter GODT Trenger ikke å ta ut bærekula da. Skru ut klembolten gjennom spindelholderen på toppen der fjærbeinet går nedi, så slår du spindelholderen nedover. Men du må uansett løsne forstillingsramma på den siden. Kan være lurt å løsne noen omdr, banke ned holderen litt, og skru noen omdr igjen, osv.. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg