Ghost. Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 VAKKERT!!! :) sinnsykt fin bil <3 Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Sett inn en 1.6l 801 blokk fra polo 6n, da får du kvikk motor, noenlunde samme utseende,og slipper å bygge om motorfester.Disse er rimelige og greie motorer, og du får de med 5tr kasse. Tommmy Men vil man virkelig putte i en av disse svake kassene? Det lureste man kan gjøre er vel å selge den for en passelig sum til en av de mange eierne av Polo 6N/K (og deres Seat-derivater) som har gåen kasse;). Om man leser i tråden til Tim73 som jeg linka til ser man at girkassefestet til femtrinns Polo-kassa ikke passer i festeøret i rammevangen på Einser-Golfen. MEN her må det la seg gjøre å lage en egen mod., ettersom festet i det minste sitter i det området det hører hjemme. Gå for en eldre 1,3 Schlepphebel-motor. Da får du noe som tåler turtall - og det liker jo vi som bruker motorer med Weber DCOE (for det er vel uansett det man ender opp med her):D. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 hvafaaaenfor en bil! sjalu :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingSnake Skrevet April 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Hei igjen! Er det noen som har bilde av et motorrom med en 1,1 liter sånn som jeg har? KingSnake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingSnake Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Noen som har korte skjermbreddere? Slike som vises på bilde tidligere i tråden. Helst i Drammen/Oslo området. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Veldig fin 76' du har fått tak i, er litt missunnelig jeg :) Angående motor så kan du jo sette på et par doble weber forgassere så blir det kanskje litt mer futt i den. Jeg synes golf er en morsom bil å kjøre selv med liten motor, de veier jo ikke mange kiloene. Jeg har selv en 75' med mye mer rust, skulle ønske den var ferdig oppusset slik at jeg kunne kjørt rundt i det fine været. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingSnake Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Er det noen som vet lakk koden til "Lofoten-grønn"? For det er vel det jeg har? Eller er det fler nyanser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Koden er L61H. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopey Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 her er bilde fra en 1,1 golf 76 vist du forsatt var intresert. Siter 1976 Volkswagen Golf L 1,1 1977 Volkswagen Golf hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopey Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 her er motor bilde av en annen 76 golf 1,1 Siter 1976 Volkswagen Golf L 1,1 1977 Volkswagen Golf hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Såg godt ud. Her ska eg fylla med. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingSnake Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Har fått gjort litt nå. Tatt litt mer tid enn forventet da det har vært mye jobbing de siste månedene. Dette er blitt gjort: Sandblåst, sveiset, tectylert og lakkert kanaler Sveiset og lakkert hjulbue sjåførside. Flekke lakkert div steinsprut. Fikset div lys. Ordnet håndbrekk. Byttet regreim og vannpumpe. Gjenstående før EU-kontroll: Få motoren til å gå rent. Sliter med at den ikke starter hver gang. Tar ut plugger og kinner, setter de inn igjen så starter den. Kjører litt og så stopper jeg motorem, så starter den ikke. Får nok for mye bensin tenker jeg. Får se på gasseren, er ingen kløpper på dette, men får lese litt. Har hatt litt kødd med dårlig batteri og dårlige pluggledninger. Skal bytte dette i morgen. Fremtidige planer for sommeren: Coilovers Felger og dekk Nye lister Kanskje chromespeil Skal se om jeg får lagt ut bilder av noe av arbeidet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingSnake Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 her er motor bilde av en annen 76 golf 1,1 Toppers. Skal det ikke være noe mer på innsuget ned mot eksosmanifolden? Mener jeg har sett dette på et annet bilde. Men jeg har såfall ikke denne delen heller. Pen motor det der, slik er ikke min :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopey Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Toppers. Skal det ikke være noe mer på innsuget ned mot eksosmanifolden? Mener jeg har sett dette på et annet bilde. Men jeg har såfall ikke denne delen heller. Pen motor det der, slik er ikke min :-) ja det skal vere noe der, men det er til vinterbrukfor å få lit varmere luft til motoren om vintern. æj har min i bilen ferdig lakert har bare ikke satt den på. og trur ikke æj har bruk før den om sommern heller. Siter 1976 Volkswagen Golf L 1,1 1977 Volkswagen Golf hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingSnake Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Hei Hva er adressen til hjemmesiden til der hvor man kan style golf 1 på nettet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg