Gå til innhold

lakkflass på polert kant alu felger

Ranger emnet


beemerworld

Anbefalte innlegg

Har også samme problemet med mine felger med polert kant.

 

Ringte Østfold Felgteknikk og de sa detta var et vanlig problem.

Det de gjorde hvis du leverte flega var å strippe for klarlakk og høyglanspolere opp kanten igjen.

De la ikke på klarlakk etterpå av den enkle grunn at lakken kom til flasse fort igjen uansett.

Alle som hadde levert inn sine felger der fikk igjen felgene ferdig polert med beskjed om å polere opp kanten 1-2 ganger per sesong med Autosol.

 

Men IKKE bruk felgrens på de etter du har fått de igjen.

Da kan du risikere at aluen blir grå.

 

Felgrens uten syre må vel gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også samme problemet med mine felger med polert kant.

 

Ringte Østfold Felgteknikk og de sa detta var et vanlig problem.

Det de gjorde hvis du leverte flega var å strippe for klarlakk og høyglanspolere opp kanten igjen.

De la ikke på klarlakk etterpå av den enkle grunn at lakken kom til flasse fort igjen uansett.

Alle som hadde levert inn sine felger der fikk igjen felgene ferdig polert med beskjed om å polere opp kanten 1-2 ganger per sesong med Autosol.

 

Men IKKE bruk felgrens på de etter du har fått de igjen.

Da kan du risikere at aluen blir grå.

 

tenkte jeg skulle høre meg litt rundt på pris... ikke veldig imøtekommende gjen der i bya

volvo Amazon deler øk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme skjedde med meg sist sommer hos dekk sjekk i askim, 3 av felga var flasset av i overgangen mellom lakk og polert overflate. Fikk også beskjed om at de var sånn! Ikke nok med det, men det rista på bilen i fart, da fikk jeg beskjed om at det var bærekulene mine som var ødelagt, bilen kom rett fra stor service!

2007 E klasse Obsidiansort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har et sett 19" felger... disse har polert kant som er klarlakkert... seff har da klarlakken gått av i form av flass og luftbobler og det jeg lurer på er om det er noen i trøndelag som fikser sånne ting ... skulle ha fått av resten av lakken og polert opp igjen ... klarlakkeringa ordner jeg sjøl...:evilspide

 

Jeg kan fikse sånt, men det blir jo litt langt unna da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår