destroyy Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Hei, hadde et lite uhell hvor røret til varmeregistret mitt (jepp, var selvfølgelig det dyre røret, ikke det til 190kr....) gikk føyken. Så fikk jeg gleden av at hele bilen ble fylt av kjølevæskedamp. Lukta har jeg ikke merket no til, men på rattet og girkulen (begge typ skinn) ligger det no belegg, er blitt litt mørkere og matt. Noen som har no tips til hva jeg bør vaske dette bort med? Og generelt hva jeg bør vaske alt innvending med? tenkte å bruke tepperenser på seter osv, men på alt som er av skinn osv Gjelder en e30 Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trogha Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Du kan jo prøve en skinnrens på skinnet og en interiør cleaner på det du ikke tar med tepperenseren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 det skal gå bort med bare reint vann det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
visaso Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Jeg ville først brukt skinnrens mm for å se samt å få tilbake skinnlukten. Dersom skinnet har blitt misfarging noen steder, ville jeg brukt renset bensin og refarget det feltet som er skadet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0milt Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 renset bensin/refarget? Siter -99 Golf GTI 1.8t (fmic,kw,bsr,ts-racing) -87 24o Turbo (under oppussing) Tidligere biler-92 E34 M5 Touring -86 Sierra IS -90 240 turbo -03 Honda Nsr (solgt) -03 Honda Nsr (spiker)-86 Suzuki Fz (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Trenger ikke gå så drastisk til verks dersom det bare er misfarget... er det derimot bleket, må det nok refarges ja. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
visaso Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 renset bensin/refarget? Renset bensin, type Ranson som benyttes i Zippo'n På misfarging, flekker som ikke går bort kan man refarge skinnet. Rift og felter som er slitt har også godt av en refarging. Har noen bilder av før/etter, men vet ikke helt hvordan få det inn her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg