RS2 Skrevet August 7, 2002 Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 Den nye til Björn Rosenstrøm som blir spilt hele tiden nå?? Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet August 7, 2002 Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 Originally posted by RS2 Den nye til Björn Rosenstrøm som blir spilt hele tiden nå?? Er det "het" du mener? synger "....Jag e så heeeet, så het" osv .. ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 7, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 Originally posted by Loppa Er det "het" du mener? synger "....Jag e så heeeet, så het" osv .. ;) hehe :D yes bæib men gratulere meg med dagen det klarer du faan meg ikke :( Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet August 7, 2002 Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 Grattis me dagen, du som er flink til å bruke verdens råeste hendbrekk... (taket) ;) Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet August 7, 2002 Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 Originally posted by RS2 hehe :D yes bæib men gratulere meg med dagen det klarer du faan meg ikke :( hehe, oki da så ikke det :D Grattis med dagen da pusekatten min ;) Fått noe fint ? Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 7, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 Originally posted by Shadow_iX Grattis me dagen, du som er flink til å bruke verdens råeste hendbrekk... (taket) ;) hehe Takker :D Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet August 7, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 Originally posted by Loppa hehe, oki da så ikke det :D Grattis med dagen da pusekatten min ;) Fått noe fint ? Takker :D Ikke fått noe ennå. Bare kakke på jobben :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet August 7, 2002 Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 grattis med dagen Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet August 7, 2002 Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 grattis.. :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg