Jooakim Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Hei.har lakket bilen min nå for en stund siden,men bilen har bare stått i en garasje da jeg monterer den sammen:) hva bør jeg eventuelt bruke da? jeg har tilgang på mye av autoglym sine pleieprodukter gjennom make-up avdelingen på jobb.hva kan dere anbefale?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trogha Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Siden bilen er nylakkert regner jeg med at du ikke skal fjerne så mye riper og defekter, isåfall må du på med noe grovere først. Hvis du skal bruke proffserien til AG er det vel "Bodyshop Finishing Polish01B" eller "Supreme Polish" og så en forsegling/voks f.eks "liquid hardwax". Skal du ha noe grovere blir det "02b" eller "03b". Proffserien til AG kan brukes for hand eller med maskin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 MG7, MG21 og en god Carnauba voks til slutt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trogha Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Har forsåvidt ikke prøvd AG produktene og kan dermed ikke anbefale de. Vil heller anbefale deg å titte litt på Menzerna,Meguiars og Chemical Guys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg