Gå til innhold

Noen som har erfaring med Pirelli P Zero Rosso?

Ranger emnet

Orihime

Anbefalte innlegg

Noen her som har kjørt på dette dekket? Hvordan er din/deres erfaring med det?

Trenger nye gode dekk til en bil som blir kjørt ca 30mil hver dag. Har også hørt på Goodyear Eagle F1 Asymmetric. Hvem av disse to burde man velge? Er det noen som er bedre? Bør helst ikke koste mer enn 10000 kr for 4 stk. Mellom 8000-10000 kr hadde vært perfekt pris.

Dekkdim på bilen er 235/45-17.

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke hjelpe deg med en vurdering av hvor gode de to forskjellige merkene er, men jeg kan tipse deg om hvor du bør kjøpe dem istedet.

Prøv HER

Pirelli P ZERO ROSSO Asimmetrico fant jeg til 1094,60 pr dekk,

og Goodyear EAGLE F1 Asymmetric til 1129,- pr dekk

- Audi A4 2,0TDI B8

-Dont drive faster than your guardian angel can fly-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke hjelpe deg med en vurdering av hvor gode de to forskjellige merkene er, men jeg kan tipse deg om hvor du bør kjøpe dem istedet.

Prøv HER

Pirelli P ZERO ROSSO Asimmetrico fant jeg til 1094,60 pr dekk,

og Goodyear EAGLE F1 Asymmetric til 1129,- pr dekk

Tusen takk :) Det var til stor hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv tenkt å gå for pirelli sine rosso i fra dekkonline.com. noen som har handla her før? er det noe "ektsra toll" eller blir det kun den prisen som står oppført pr stk?

Leste igjennom det som sto om bl.a frakt og betaling. Det det sto der var at det kosta 100kr per dekk å sende. Så da tilkommer 400 kr i tillegg til dekkprisen. Så sånn det sto beskrevet der så kommer ikke noe ekstra toll i tillegg. Men noen her som kan bekfrefte det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider