hummm Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Hei. Bilen skal på service nå, og da tenker jeg å bytte til noen litt bedre bremseklosser med det samme. Hvilke er gode til en grei pris, og hvor får jeg kjøpt dem? Siter BMW 535D Hartge X:Audi A6 1,8TQ, Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Hei. Bilen skal på service nå, og da tenker jeg å bytte til noen litt bedre bremseklosser med det samme. Hvilke er gode til en grei pris, og hvor får jeg kjøpt dem? jeg kjøpte skiver og klosser hos norsk bildelsenter. funker greit det:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hummm Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Oppgraderte skiver og klosser, eller erstatning for de originale? Siter BMW 535D Hartge X:Audi A6 1,8TQ, Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Anbefaler deg å titte innom Bremser | senkesett | coilover | dumpventiler | spacere | bremseskiver | bremseklosser om du ikke har gjort det allerede. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Anbefaler deg å titte innom Bremser | senkesett | coilover | dumpventiler | spacere | bremseskiver | bremseklosser om du ikke har gjort det allerede. :) Brakes.no skulle det stå der. :P I al verden. Der ble det rot. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hummm Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Venter og ser om jeg får tak i TT225 kaliperbraketter, så jeg kan smelle på Brembo bremser til A8 ;) Siter BMW 535D Hartge X:Audi A6 1,8TQ, Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canberra Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Brembo bremsene til a8? må da koste en arm:P kjøp heller black diamond slissa og bordte skivene, og EBC greenstuff/redstuff/yellowstuff bremsene! Fungerer utmerket Siter AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine xNissan 200sx S14 95 SOLGT xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT xgolf 3 vr6 SOLGT xGolf gti g60 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hummm Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Nope.. 1100kr skiven.. For bremseeffektn sin del kunne jeg vell klart meg med black diamond ja, men det ser jo en hel del bedre ut med 32cm skiver :) Siter BMW 535D Hartge X:Audi A6 1,8TQ, Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg