hummm Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Hei. Snakket med en kar i helgen, som kjørte en A6 1,8T som gikk som ett uvær.. Han hadde chip fra TS, og rakrør hele veien, og deriblandt fjernet katalysator. Nå har jeg forstått det slik at fjerning av katalysator gir MINDRE effekt, eller ? Siter BMW 535D Hartge X:Audi A6 1,8TQ, Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasseleeten Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Ren fornuft for meg er ihvertfall mindre motstand = mer effekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hummm Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Skal det ikke være ett visst trykk da? Vist ikke kunne vi jo bare gitt faen og kappa potten i første bøy? (når en ikke tenker på støy ) Siter BMW 535D Hartge X:Audi A6 1,8TQ, Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Noen 1,8T har dobble lambdaer. En før og en etter kat. Tar du da bort kat vil det ikke bli nok forskjell før og etter kat, og bilen vil gå i nødmodus og gå som en dass Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hummm Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Er vell den jeg tenker på.. Ser det står en slags måler i eksosen rett før den forlater motor-rommet, det er vell en lambda ? Siter BMW 535D Hartge X:Audi A6 1,8TQ, Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg