stian90 Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Driver å hugger en 93 mod Scorpio om dagen. Lurer på om det er noe deler jeg bør ta ut før jeg vraker den? Bortsett ifra seter, interiør og alt dette, hva bør jeg ta med? Som f.eks radiator, varmeapparatvifte osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 mest mulig... skal jo vrakes unasett.. kjenner jeg hugger'n rett så tar han vare på alt så kan brukes å selger det etterpå :p Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Hvis du skal selge det videre? Lykter bak og fram, fangere hvis de er pene kanskje. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 mest mulig... skal jo vrakes unasett.. kjenner jeg hugger'n rett så tar han vare på alt så kan brukes å selger det etterpå :p Ja plukk av alt du gidder, huggere tjener så rått på bilene de får inn, så få av mest mulig. De gangene jeg har levert biler har huggeren blit sur for å si det sånn;) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg