JENSSEN Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 hei! jeg har en rust flekk på 3x3 cm nederst på førerdøra! den plager megnoe veldig, eneste flekken jeg har, MEN! hvordagn går jeg frem for å fjerne den? fra pussing til lakk! takk på forhond, Jarle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Hvis du leser i den klista topicen her rett åver ditt innlegg så ser du ;) Så slipper alle å spørre, en som har laga en how to do på rust og mindre skader :P http://www.bilforumet.no/lakk-karosseri/90375-how-to-sparkle-plast-st-l-fjerne-utap-rust-spr-yte-grunning-lakk.html Håper det hjelper. Du må slipe bort all rust, helst punkt sandblåse da du får rensa heelt ned i metallet, vaske reint med silikonfjærner, matte ned området rundt. Sparkle i og slip til dette er jevnt, slip åver med 240 så 320 pappir, legg syre grunning på hvis der vises bart metall, legg så på slipefyller, slip denne 500 vått (alt etter hva du fåretrekker, synes selv våtsliping er best) så vasker du med silikonfjerner igjen og lakker over, er du heldig kan du flekk lakkere der, men oftest er det letteste og beste og lakke hele døra under list. Ikke skyt meg om jeg har sakt noe litt feil, men i grove trekk sjønner du? Siter 97' Ford F-150 "Svt Lightning" BMW 325i 90' E30 Nissan King Cab X bil: Bmw 325i e30, bredda, modda m-tech 1 osv X bil: Bmw 520i 24v, Rieger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 ja:D tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Ingen problem du :D Siter 97' Ford F-150 "Svt Lightning" BMW 325i 90' E30 Nissan King Cab X bil: Bmw 325i e30, bredda, modda m-tech 1 osv X bil: Bmw 520i 24v, Rieger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hello100143 Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Man burde gå over med 800 papir etter man har pussa ned med 500, for 500 lager endel riper som lakken ikke dekker. 800 lager riper, men mye finere riper enn 500 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg