kriols Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Hei, har nettopp byttet ut den orginale Blaupunkt kassettspilleren i en golf 3 96modell. Men spilleren fungerer kun når motor ikke er i gang. Med en gang jeg starter, kutter den og vil ikke på igjen heller. Har målt strøm og det er i orden, så er noe tull me jordingen regner jeg med. Noen som vet noe, evt hvor orginalspilleren henter jord fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Legg opp strøm ifra batteriet og lag ein skikkelig jording. Da blir det nok liv i spilleren din Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kriols Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Ja får vell gjøre det da, tenkte jeg skulle slippe. Får trekke opp nytt, vertfall jording. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolwerix Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Ja får vell gjøre det da, tenkte jeg skulle slippe.Får trekke opp nytt, vertfall jording. God jording er kjempeviktig både til spiller og eventuelle forsterkere. Jordingen skal ha minst samme kvadrat som strømkabelen har. f.eks om spilleren har 1.5mm2 strømkabel, skal jordingen også være minst 1.5mm2 Siter VW Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kriols Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Jepp, syns bare det var så rart at alt funker greit så lenge motor er av. Men ja, får trekke meg opp en ny en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg