titus41 Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 er det noen som vet om noen som er flinke med å bytte kanaler? da jeg burde få bytta mine meget snart! eller noen som har lyst til å gjøre jobben for meg med litt cash :) er snakk om min bmw e30 325 Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 ingen som vet om steder de kan bytte kanal til en litt gunstigere pris ? trenger så og si bare å få gjort jobben kanalene kan jeg få skaffet og lakkeringa trengs ikke å gjøre er bare å få det fast i karoseriet :) :smilbmw: Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Hvis du tar turen innom mekken kan det godt være de kan gjøre det gratis for deg. Mange skoler som fikser biler gratis som en del av opplæringa for elevene. Hvis de kan fikse det gratis må du kanskje vente et par uker. Det er hvis ikke jeg tar feil ikke ansvar for dem om de ødelegger noe på bilen. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 har faktisk tenkt på det samme. Kan være økonomisk bra men værre med resultatet. jeg bor rundt i lillestrøm områdene noen som kanskje vet om noen som er flinke? skal ringe litt rundt å høre i morra hva de proffe vill ta for en slik jobb. Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg