Gå til innhold

Volvotreffet 25. Mai på Rudskogen motorsenter.

Ranger emnet


volvo240v8

Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ang. gatebil så er det nesten mer morsomt å se garasje-mekk biler som går ganske greit, så er det opp til sjåføren og hans ferdigheter å kunne piske gullhøna rundt banen i håp om å dra fra andre ;)

 

drifting... biler som bare er bygd for dette som sklir rundt finnes jo ikke fett... kanskje bare jeg som mener det?

 

anyway, sorry OT ;

 

håper volvotreffet blir bra, så får dere ta mye bilder og film som jeg kan se på når jeg er heime i noreg.

 

:sombrero:

x 91 Volvo 240

x 07 VW Golf V

x 97 Honda Accord

- 98 Volvo V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang. gatebil så er det nesten mer morsomt å se garasje-mekk biler som går ganske greit, så er det opp til sjåføren og hans ferdigheter å kunne piske gullhøna rundt banen i håp om å dra fra andre ;)

 

drifting... biler som bare er bygd for dette som sklir rundt finnes jo ikke fett... kanskje bare jeg som mener det?

 

anyway, sorry OT ;

 

håper volvotreffet blir bra, så får dere ta mye bilder og film som jeg kan se på når jeg er heime i noreg.

 

:sombrero:

 

WORD:kiss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si at det ikke er vanlige gatebiler der lenger var vel å ta litt i... Men i exstrem så er det noen rørramme biler, blandt annet 343'n og nye S1 replicaen til KRB.

Er jo mye mer artig å se på biler som går fælt isteden for noen trøtte 300hk'er.... Men det er jo smak og behag det da...

 

ikke alle har penger til og bygge en grom gatebil,

og ikke alle har prøvd og kjøre på bane før. da er dette et topp sted og begynne... gatebil har blitt noe f... søl. enten må du være medlem av oslo mafia klubb, eller så må du ha bil til over 500k... har selv jobbet der og ser hvordan det er blitt...

244 75-mod. b200ft,3",stoor kjøler,t4. solgt!

242 79-mod(prosjekt)

945 isbil,bur,esab sperre.

o4 toyota shiheis 4x4 d4d.

http://www.bilforumet.no/200-serien/200837-244-turbo-75-mod.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si at det ikke er vanlige gatebiler der lenger var vel å ta litt i... Men i exstrem så er det noen rørramme biler, blandt annet 343'n og nye S1 replicaen til KRB.

Er jo mye mer artig å se på biler som går fælt isteden for noen trøtte 300hk'er.... Men det er jo smak og behag det da...

 

Er my fett å se på gatebil, men ideen til "gatebil" var jo at vanlige folk skulle kunne ta med bilen sin for å teste den lovlig. Finner ikke mange "vanlige" på gatebil lenger. Skal jo oxo sies at interressen er sinnsyk mye større nå enn da kongsberg-gutta starta det hele.

 

Er som sagt et bra arrangement, men det er så svindyrt og jævelig at jeg nok ikke kommer til å dra dit mer og at folk gidder å betale opp mot 1000 kroner for å se på er helt utrolig.

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nok en tur ned dit ja...

Holder bilen så blir det vel en tur utpå også, er klart man må ut å prøve!!!

Sist jeg var utpå så hadde leg også 100hk Kjørte skiver sjeive, motoren for varm og sleit ut nye dekk, men det er vel det det handler om:)

Hilsen Jonas.

 

1983Volvo 244glt(solgt)

1982Volvo 242Sugis http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=158767&highlight=sugis

1996Passat TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang. gatebil så er det nesten mer morsomt å se garasje-mekk biler som går ganske greit, så er det opp til sjåføren og hans ferdigheter å kunne piske gullhøna rundt banen i håp om å dra fra andre ;)

 

drifting... biler som bare er bygd for dette som sklir rundt finnes jo ikke fett... kanskje bare jeg som mener det?

 

anyway, sorry OT ;

 

håper volvotreffet blir bra, så får dere ta mye bilder og film som jeg kan se på når jeg er heime i noreg.

 

:sombrero:

 

 

Hehe, har ikke sagt at driftingbiler er gromt å se på heller jeg... Snakker om Exstrem serien og Time Attack kjøring...

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er my fett å se på gatebil, men ideen til "gatebil" var jo at vanlige folk skulle kunne ta med bilen sin for å teste den lovlig. Finner ikke mange "vanlige" på gatebil lenger. Skal jo oxo sies at interressen er sinnsyk mye større nå enn da kongsberg-gutta starta det hele.

 

Er som sagt et bra arrangement, men det er så svindyrt og jævelig at jeg nok ikke kommer til å dra dit mer og at folk gidder å betale opp mot 1000 kroner for å se på er helt utrolig.

 

Er ikke 1000kr for en dag, da er det 250,-.

Men for hele helga, tors-søn er det 850. Men hva tror du det koster å dra på 2 konserter pluss inngang og opphold på et anna arrangemang ei helg da..? Kommer sjeldent under tusenlappen da...

Men smak og behag det =)

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

 

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår