luigi Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 For noen dager siden slutten turboen og puste, så jeg begynte med en gang og samle opp deler og div for og bytte, da jeg hadde en gammel turbo liggende. begynte i dag med og demontere turboen og bytte over noen deler til den "nye" og kom så langt til at jeg skulle montere turboen på manifoiln. men må ha lengre bolter, siden det ikke var gjenger i turbo flensen, så det ble stopp der. så tenkte at jeg skulle se om det var mye olje i intercoolern, demonterte trykkslanger og diverse. tok ut intercoolern og da hang det en stor del løs. (kommer bilde) så nå må jeg ha ny intercooler og, viss jeg ikke greier og fikse den. ny fin pakning. div deler. fra biltema og bilextra. Har et spm. blir det domt om jeg plugger vann kjølinga? har ikke koblinge for og koble di til kjølinga. Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3rlend Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 peis på å få sjitn t å start :D nejda, men nå må du snart komme hjem ! :) vi savner deg :( Siter 93' Mr2 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 peis på å få sjitn t å start :D nejda, men nå må du snart komme hjem ! :) vi savner deg :( han starta jo, men intercoolern er søkk læk.. ja jeg savner heim plassen min :( Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Hvorfor putrer og skyter bilen min når jeg lader trykk? har kjøpt nye plugger tennkabler og rensa forgassern litt. ble ikke no bedre. kan toppakinen være gåen ? Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 I dag ble det bestilt nytt: Tennplugger, Tennkabler, Rotor, Fordelerlokk, Intercooler, div slanger og klemmer. Type Intercooler: Register : 280 x 300 x 76mm. Tottal størrelse : 460 x 300 x 76mm. 3" in og ut gang. Ble bestilt fra http://www.ksr.no og tennings deler fra http://www.bcb.no så håper jeg får bilen til og funke nå:) :thumb Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsner Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Skal du selge? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3rlend Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 bilen skal vel selges nå tror jeg :P Siter 93' Mr2 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Skal du selge? :) jepp, bilen blir solgt når jeg får den til og gå:) med den nye intercoolern så klart, felgen følger ikke med. heller ikke anlegget. Bud ?:volvsmile Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 nye intercoolern. var ute og målte. utrolig nokk så passer den perfekt! blir montering etter hvert!:D Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3rlend Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 stå på! :) Siter 93' Mr2 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 nå starter og går bilen endeli!:D etter tre uker! må si det var merkeli og kjøre volvo igjenn, var kommet helt ut av det! men kom fort tilbake! hehe. satt klistra i ratte, og hode opp i taket! bilen var jo så sykt lav, sikkert fordi jeg er vant til jobb bilen, Toyota Hiace:p Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 syns jeg får lite tilbakemelindger her:( ingen som liker volvoen min ?:( Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Jo jeg synes nå den ser bra ut...litt synd med rust, men tøff med Gemini felgene :) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Jo jeg synes nå den ser bra ut...litt synd med rust, men tøff med Gemini felgene :) takker! har jeg bare hadd plass og stå og et sveiseapparat har jeg tadd det. gemini? står ATS inni felgene :p:volvsmile Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg