Gå til innhold

Bilder: Rånern Banekjøring Rudskogen, 5.april 08

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

jeg sitter med noen bilder av golfen din.. skal prøve å få dem ut i løpet av dagen.. jeg fikk bare vært utpå 3 ganger i går det gikk nesten 3 timer fra vi kom til vi var utpå første gangen..

volvo 850 2,3 t5

opel kadett c stv 1979 mod

volvo 240 v8 1985 mod

volvo 244 2,3 2x40mm dellorto og turbo 1978 mod

volvo 245 2,3 1985 mod+peugeot 106 s1 rallye 1995 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 116
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har mange flere bilder (ikke alle like bra), så det kan hende jeg har av andre biler. Og flere av de som er lagt ut. Send PM, men jeg lover ikke hvor raskt jeg evt. kan finne frem bilder... Dere må gjerne bruke bildene mine, men kun til private formål.

 

Her er den lyseblå golfen med gule lykter:

4054878-Raanern.jpg

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, har aldri sett noe mer latterlig, hva inni granskauene på finnskogen gjør en powerdrift-bil på et rånetreff, er det ikke derfor det heter "rånern"? :hide

 

haha, evig bra bilde nr: 4055091

 

Veldig bra kjøring i går, Casper! En av få som lå ordentlig bredt sånn ca overalt. Flotte fotomuligheter ;) Kommer noen i kveld.

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra kjøring i går, Casper! En av få som lå ordentlig bredt sånn ca overalt. Flotte fotomuligheter ;) Kommer noen i kveld.

 

;)

 

takk for det...var første gang på bane, og skikkelig morro var det..:)

SILVIA S15 Drift/lek

02 MITZU EVO 6 TME

(x)02 BMW M3 SMG II

(x)04 Dodge SRT-10

(x)04 Ford Lightning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Og deg, om det var du som stoppa meg ved bilen din og spurte om kompisen din kunne komme i et eller annet blad.

 

Alle 3, sjekk etter bilder på DriftGP.no.

 

 

hmmm vi spurte ikke om noe blad.. iallefall ikke jeg! jeg bare spurte om du kunne knipse noen bilder jeg :) men skal sjekke driftgp.no nå!

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det M3'n til Yngve du mener? Isåfall dro han dit for å se etter barnesykdommer på bilen og for å få satt den opp ordentlig til neste lørdag.

Søndag mener du vell? Ellers er det noe jeg har gått glipp av her..

 

 

Har nå lagt ut del 1 med bilder.. flere kommer senere :)

ThomasKnappen.com - Banekjøring @ Rudskogen (Råner'n)

 

 

Noen som har noen bilder av en svart Sierra sedan med cossie styling?

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=2259&g2_serialNumber=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår