DelPiero Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 tenker da både på 2.0 og 2.5 Noen som vet? Åssen er kvaliteten på disse motorene. vet 2.5 litern er fra mazda så den skal vel være rimelig bra. men hva me 2 liern? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Mazda det meste av motorene du finner i Probe... 2.0literen er en dohc motor som bruker vel 0.8ca pluss minus og oppover når man trenern litt :) Og har en ganske bra bunndrag. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krist90 Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 v6'en er konge. Sinnsykt som den drar. Bruker vel runt literen på blandet kjøring. ca 0.8 hvis du ligger i 5gir i runt 50. Anbefales! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Sier bare F2T jeg.... =) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spikend Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 Kjøpte meg ein Ford Probe 2,5L V6 med i underkant 170HK i påska. Motoren er ein Mazda. Så langt har den gått ganske akkurat 1 liter på mila. Det med relativt normal kjøring, med unntak av akselereringene ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Hvilken kjøpte du? Er ikke akuratt så mange til salgs lengre...! Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spikend Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Kjøpte ein nedi mellom Hønefoss og Drammen. Ford Probe GT 2,5L V6 24V 1996 model. Importert frå USA i 2006. Alt var originalt etter det eg forstod. Motoren var riktignok ein Mazda-motor. Fikk den for 50 blanke :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Ok, tror jeg så den til salgs for ikke så lenge siden ja.. Fikk pruta den litt tenker jeg? Eneste ford motoren som ble levert til probene var 3.0 VULCAN V6n til 1.gen:) Og er kjent for små feil og rot i ny og ne. Mens på en annen side godt likt! Mazda motorene er så og si "bulletproof":pray Pass på å fiks rust hvis den er blitt angrepet med det 2.generasjonene ruster litt mer en 1gen virker det som. Ta det med engang før det blir for ille er mitt tips;) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spikend Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Den var ute til 55, så pruta ned 5 ;) Det er ikkje noko rust på den som eg har funnet enda, men det har aldri gått i salt før så har tenkt å tektylbehandle (trur eg det heite) den på undersiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 Ok... ! Det er nok ikke dumt nei:) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg