Gå til innhold

Banetreff Kristiansand 19.april

Ranger emnet


Yahn

Anbefalte innlegg

1530-1600 201-meter

* Kjøres etter utslagsmetoden

* To og to biler kjører mot hverandre

* Vinner av hvert løp returnerer for nytt løp

* Taper returnerer til depot

* Ingen tidtaking

 

Dette syns jeg ble litt kjedelig føler jeg for å gi uttrykk for. Dersom man ønsker å kjøre 201m, men ikke har en Supra/Evo/Impreza/Amcar/Cossie/osv med 5-600hk så er det veldig kjedelig å møte en slik bil i første draget, selvfølgelig tape hvis ikke superbilsjåføren blir diskvalifisert eller driter seg ut, for å så parkere bilen, men jeg ser fram til kjegle-kjøring :)

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette syns jeg ble litt kjedelig føler jeg for å gi uttrykk for. Dersom man ønsker å kjøre 201m, men ikke har en Supra/Evo/Impreza/Amcar/Cossie/osv med 5-600hk så er det veldig kjedelig å møte en slik bil i første draget, selvfølgelig tape hvis ikke superbilsjåføren blir diskvalifisert eller driter seg ut, for å så parkere bilen, men jeg ser fram til kjegle-kjøring :)

Jeg hører hva du sier, og vi vil forsøke på best mulig måte å "parre" biler med likest egenskaper. Du kan jo også selv være litt strategisk med hvem du kjører ved siden av. Men uansett er det noen som må ryke ut i første runde...

"Du kan tro at du kan, og du kan tro at du ikke kan.

I begge tilfeller har du rett."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører hva du sier, og vi vil forsøke på best mulig måte å "parre" biler med likest egenskaper. Du kan jo også selv være litt strategisk med hvem du kjører ved siden av. Men uansett er det noen som må ryke ut i første runde...

 

Det er bra :) Det blir jo ikke fult så moro for publikum om værstingene kjører mot bestemors elektriske rullestol heller.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var bra i fjord ang dette..så blei satt opp cossie mot cossie,en skyline mot s13 med skyline motor..så så lenge det er så kort tid så funket det veldig bra..så tror hugo er klar for revansj mot cossien han tapte mot ;)synd jeg er i stavanger..alltid morro med ss racing treff..

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår