Gå til innhold

Gamle gode Reprin

Ranger emnet


ZZTopp

Anbefalte innlegg

Jeg skal ta bort litt lakk på begge sidene av bilen, å savner den gamle gode reprinèn.

Den de har nå er så milijøvennlig at den duger ikke til mye.

Hva annet er det som er bra ?

 

Så en episode av american hotrod. Å de hadde noe som lignet på gamle reprinen, Helt rått. Han smurte på og i løpet av en lite øyeblikk boblet lakken opp til de grader,den oppskriften skulle jeg gjerne hatt ja

57 Belvedere (Christine)Solgt

70 Dodge charger Solgt

http://WWW.mb190klubb.com

http://www.svensenfoto.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi bruker en god del aircraftstripper på jobb når vi lakkerer flydeler for forsvaret, så vet det er mulig å få tak i. Hvor derimot vet jeg ikke, men vet at det er dyrt!

 

Hadde en samtale med sjefen om dette en gang, om hvorfor vi ikke brukte det på biler hvor vi blei plaget med reaksjoner og gud vet hva pga 65 lag med lakk før bilene kom til norge. Og fikk beskjed om at det var så dyrt at det lønnte seg ikke i deg hele tatt!

 

Kan sikkert finne ut hvor vi får tak i det på mandagen vist du vil :)

-Why Drive When You Can Drift..-

*Nissan SilEighty -92

*Mitsubishi Carisma -96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaustisk soda som du blander til lut biter DÅRLIG både på tredve år gammel billakk og på rød rustgrunning. Prøvde på et panser og det tok kun der det var lakksår eller andre skader. Dama i malebutikken sa hu dro over tremøbler med GROVT sandpapir så luten skulle trenge ned i malinga.

 

KleanStrip Paint Remover er ganske vanlig i uniten har jeg sett. Var en som la plast over så det ikke fordampet vekk, men virket lengre.:usa:

 

Duxola får du kjøpt på Felleskjøpet - landbrukets hovedleverandør. Sist jeg titta var det 480kr for 2,5L ell.no i den duren. Har sett noen tråder her om Duxola og Reprin Spesial, og leser du HMS databladene (ligger på nett) ser du at det er Duxola som er farligst. Og da må den være mest aggressiv/effektiv også. ;)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er duxola vi bruker på jobb akkurat nå, men du trenger mye for å greie å få lakken av en hel bil. Sjefen min mente at det kunne ikke være økonomisk forsvarlig i noe som helst tilfelle..

 

men det er jo opp til øye som ser da :)

-Why Drive When You Can Drift..-

*Nissan SilEighty -92

*Mitsubishi Carisma -96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår