Gå til innhold

golf 3 senkefjærer kan dere hjelpe meg?

Ranger emnet


tyrkia007

Anbefalte innlegg

hei. vart stoppa a snuten å ble sendt inn på tekinsk..... hadde tuvpapirer på dem så jeg bare dro på kontollen.. hos meg sporte dem bare etter papirene. å at de stemte med fjærene. å målte dem... men vist dem er nøye må numrene stå ut sånn at man ser dem når bilen er i lufta. numrene trur jeg står på noen av de første ringene på fjæra..:) lykke til

passat 1,8t 3b i eie

bmw 318 1,8solgt-mazda626 2l solgt-golf,1.9tdsolgt-opel omega 2lsolgt-ford mondeo 2,5.v6solgt-honda crxsolgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg da virkelig linket til før..?

 

hit, skriv opp Golf III i søkefeltet og trykk søk. Da burde du få opp alt H&R har til Golf III. Gå nedover til fjærer. Senkefjærer fra H&R har delenummer som begynner på 29. Ditt nummer ga heller ingen treff.

Hvor står det nummeret ditt?

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET JEG IKKE FINNER ER NUMMERENE PÅ FJÆRENE. DET ER IKKE NOE SOM BEGYNNER PÅ 29 Eller NOE SÅNT!

 

Hvis det er fjærer med Tüv så skal det være nummer på dem, hvis ikke må du kjøpe nye.

Ta med en spruteflaske med avfetting og en papirrull, så rengjør du ringene skikkelig, noen ganger kan tallene være vanskelig å se.

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår