Buzer Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 HALLO BILFOLKET. Kjøpte meg nylig 4 brukte Rialfelger.De skal på en VW Caravelle. 15 tommers.1 senterkopp er ødelagt og en senterkopp er borte. De andre er så som så.I utgangspuntet hadde det vært fint med 4 nye:pimp ,men tar til takke med 2.Viss ingen har brukt et sted hvor kan jeg hennvende meg?Disse RIAL felgene er langt fra nye tipper de er ca 7-8 år(minst)Jeg har gode nærbilder jeg kan maile. Jeg har prøvd å kontakte et par Norske dekk og felger-firmaer bla.dekkmann som selger Rial men de kunne ikke hjelpe meg. God helg til alle sammen.Tut å kjør:hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marroc Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Jeg jobber i et firma som tidligere solgte Rial. Kan du ikke legge ut et bilde så skal jeg sjekke om vi har kapsler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzer Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Jeg jobber i et firma som tidligere solgte Rial. Kan du ikke legge ut et bilde så skal jeg sjekke om vi har kapsler. vet ikke om jeg fikk dette til er helt ny bruker. lettere og du mailer meg din e.post adrs.så mailer jeg deg bilder. gildset.styve@C2i.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg