ventoextrem Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 :driving Jeg har en vento 97mod så jeg holler på og fikse litt på ps: jeg har dysleksi så kan kome skrive feil :P her er noen bilder :D sån an var når eg fekk an :D bilde 1 Bilde 2 jeg skal sjifte frånten har sjiftet bakfangeren:D så skal jeg ha vinge bakrute senker og lykter frame og bakk:D her er noen bilder av bak fangeren og felgane:D Her er noen andre bilder jeg slenger ut sån den står nå:D Bilde1 Bilde2 Bilde3 Bilde4 Bilde5 Bilde6 :hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoextrem Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Det liger flere bilder av bilen på ventogl :hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 ser ut som denne kan bli tøff:) endre trådtittel med det samme! stå på! Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoextrem Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 jau takk det er det jeg hoper på jeg og ja ska se va jeg får till:D :hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Blir nok bra detta:) Men for at sjefene ikke skal slette tråden, må du følge reglene:P Skal være: "Nick": Bilmerke: Prosjekt... Eks: ventoextrem: 97 VW Vento prosjekt, Styling pågår =D=D Stå på;) Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoextrem Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Takker:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 DEN VAR NYYYYYYYYYDELIG!!! til du satt bleie på den -.- TAKE IT OFF! if your a true VW fan håper du utfører riktige mosd på bilen ;) følger nokk med her Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoextrem Skrevet April 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Jau takker:D den bak fangeren jeg har er nesten org er 10cm lenger ner og hull bak ellers er den likt.. så skal jeg ha på en leppe frame og liden spoyler og bakrute senker...:D men står lit stile nå på grun av penge mangel:P Så komer bilder så fort jeg får jort noe nytt:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 :( dumt at du endrer bilen linjer når den er så fin som den er her har du et bra utgangspunkt Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoextrem Skrevet April 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 linjene blir ikke ødelakte men alle har sin mening og det er heilt grett:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 det er da din bil, du gjør da vel hva faen du vil med den! Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoextrem Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Det stemer det men bilen ska ikke bli øve stayla skal bare sete på noen småting:D Her er noen av delene jeg skall ha:D Frånt lippen: Bakrute senkeren og vingen: Det er det neste på bestilingen min :D:angelsmili: :hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoextrem Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Neste måned blir bakfangeren sent til lakering:D :happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Znip Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 skal du sende fangern til månen ? Siter - 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK] X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt! X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK] Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onklsaabfar Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Tror han mener at bakfangeren blir lakka ved neste fullmåne! :p Siter Dont worry, I'm an expert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg