Sondre W Skrevet September 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Har du satt på VW - Merket opp ned bevist? Satt det på i full viten og vilje ja :) Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Satt det på i full viten og vilje ja :) oki:) Utrolig tøff 2'er Golf:) Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet September 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 oki:) Utrolig tøff 2'er Golf:) Takk varmer veldig å høre sånt :p Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adissalaka Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 pen golf du hadde :D Siter http://www.bilforumet.no/golf-2/227645-golf-syncro-1-9td-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 pen golf du hadde :D hadde? Han har da vel den enda:D Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet September 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Takk :) Golfen går å går å d kommer den til å gjøre i lang tid framover :D Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Festlig syn, åssen felger har du? Lakka den med bare grunning eller? :p Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet September 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Sportmaxx 002 8x15 ET 0 Lakka bare med grunning ja, rustbrun :D Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huseby Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Hei sykt fin golf du har klart å få sammen :) Viss du vil selge rallye grillen å corrado lyktene send meg Pm. Holder på å bygge selv å corrado front var i planene Siter Golf 3 vr6 96 mod colour consept Gul :D Golf 2 16vt gti coupe Golf 3 vr6 coupe #solgt# Golf 3 1,8gl #solgt# http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Nå har jeg begynt å pusse opp og isolere garasjen så jeg har et sted å skru nå som vinteren nærmer seg med stormskritt :) Planene for Golfen i vinter: - Bredde alle skjermene - Senke mye mer - Få på spacerne som bare ligger her og slenger - Sveise hull etter listene i dørene pga. jeg bare brukte sparkel for å få dem vekk sist - Ta ut fjertmotoren og cleane motorrom - nytt panser - Hellakkering.. (hvit) Men alt kommer jo selvsagt ann på pengene, så det tar tid :) Skal satse på å få den klar til lakk til sommern. Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 tatt for 4 dager siden :P Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Oktober 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Høres utrolig bra:D Skal følge med jeg:D Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rundgreen Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Meget pen golf! Gleder meg til den dagen jeg skal investere i en MKII igjenn. Spesiellt når man ser hvor morro`e de kan bli når man ser på din. Stå på. Siter Mvh Aleksander Rungreen 1999 Volkswagen Passat Comfortline Hertz & Pioneer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Meget pen golf! Gleder meg til den dagen jeg skal investere i en MKII igjenn. Spesiellt når man ser hvor morro`e de kan bli når man ser på din. Stå på. takk takk :) Her kommer enda et bilde. Skjer ikke stort om dagene nå, holder på med garasjen så Golfen får bare stå så lenge :P Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet November 11, 2009 Rapporter Share Skrevet November 11, 2009 Pen bil det der ja!! Uten tvil! Hva gjør dere med snøscooteren nå som det skal bli ulovlig i norge(Etter det jeg har hørt)? Selger til utlandet eller? bare lurer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg