Sondre W Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 (endret) Jeg er hjemme fra skolen idag, så fikk lyst til å lage en prosjekt tråd om Golfen min. Det er en 1987 Golf 1.6 GL med ca 214 000 på telleren. Det er ingen rust, men den bruker olje så må nok bytte ventil tetteran Bilen kjøpte jeg av læreren på skolen. Han villa ha 6k, men jeg fikk den for 5. Som dere ser så var rødfargen ganske så rosa. Prosjektet startet egentlig for lenge siden, men pga. kald vinter har det bare blitt stuet bort. Det er først nå jeg starter for fullt:) legger bare inn bilder og info om hva som har skjedd:P Planer: - EU Godkjenning - 90fangere - Crystal Clear baklykter - 9x16 felger - Hellakkering, svart - Corradofront - Senk blir det vel - bort med sidelister - G60 bredding eller vanlig GTI husker ikke mere i forbifarten:P ganske matt i lakken ja.. :p Så blei det rubbing og emblemfri grill :P men så ødela jeg alt ved å begynne å kutte i panseret... dette ble resultatet, men fant ut at jeg måtte ha corradofront så nytt panser trengs:P Endret August 30, 2009 av Sondre W Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Du har iallfall selvinnsikt i at med det kuttet i panseret begynte å sakte men sikkert ødelegge bilen :) Gå på hugger, finn deg et rødt panser, rubb det, senk bilen og få på noen knæsje felger, så har du kul bil ;) Uansett hva du gjør, kvitt deg med det panseret. Du sier dette blir Finnmarks råeste Golf, panseret ditt er iallfall noe av det minst råe jeg har sett på lenge. Spesielt med tanke på at det står en 1.6-liter under panseret.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suupra Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Den ble fin og blank ja :) Hva var temperaturen når du polerte og rubba? Corrado front blir knall :) Lykke til :) Siter VW Golf 2 88 mod 1,8 VW Golf 2 86 mod 1,8 Rieju RR RJ 2000 mod 50 ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Planer: - Crystal Clear baklykter Behold de røde/sorte du har.. De peneste og mest stilriktige lyktene du får til denne bilen. Rubb og poler dem så blir dem blanke og pene.. - bort med sidelister - G60 bredding eller vanlig GTI husker ikke mere i forbifarten:P Ikke monter breddere hvis du skal fjerne sidelister, det blir seende helt teit ut såfremst du ikke lakkerer bredderne.. Og ikke lakk bilen sort, rubb og poler opp rødfargen du har. Tornadorød er den fineste fargen VW har, basta.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Du har iallfall selvinnsikt i at med det kuttet i panseret begynte å sakte men sikkert ødelegge bilen :) Gå på hugger, finn deg et rødt panser, rubb det, senk bilen og få på noen knæsje felger, så har du kul bil ;)Uansett hva du gjør, kvitt deg med det panseret. Du sier dette blir Finnmarks råeste Golf, panseret ditt er iallfall noe av det minst råe jeg har sett på lenge. Spesielt med tanke på at det står en 1.6-liter under panseret.. Eirik Panser hentes snart :) va bare for å sjekke hvordan det blei, men det så jo helt teit ut :D Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Den ble fin og blank ja :) Hva var temperaturen når du polerte og rubba? Corrado front blir knall :) Lykke til :) Takk :D morsomt med kommentarer :P EDIT: temperaturen var rundt 10-15 grader tror jeg :p polerte bilen to ganger etter rubbing da ;) Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Ikke monter breddere hvis du skal fjerne sidelister, det blir seende helt teit ut såfremst du ikke lakkerer bredderne.. Og ikke lakk bilen sort, rubb og poler opp rødfargen du har. Tornadorød er den fineste fargen VW har, basta.. åja, tenkte ikke på det med listene på bredderne:p lakken er ikke helt fin heller da. førerdøra er helt rosa og trasig.. men men, får se hva som skjer ;) Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet April 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Fikk Rallye grillen igår :p Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 Kanskje oppdatere litt nå da. Bilen er nå pussa helt ned, lakk, grunning og klarlakk bestillt, lakksprøyte kjøpt (Biltema), stereoanlegg bygd færdi, rettet ut alle bulker og ujevnheter, Corradofront færdi tilpasset, men ikke festet... ser ennå etter noen billige 9x16 da.. Bilder: Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 søtt! :) slowly and surley i see progress Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 hehe ja går ikke så raskt, men håper på bra resultat :p Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 Di subbene der blir deilige å få i bakhodet under en kolisjon. Håper du har boltet kassen skikkelig fast i gulvet. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gezzel Skrevet Juli 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 Meget bra så langt :) Åssen bassere er det? Hvilken type? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 takk ;) Merket e Cadence 12" 400w rms på hver :P Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 Håper du har boltet kassen skikkelig fast i gulvet. festet godt nok mener jeg :P Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg