Taffes Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Dettane blir drittbra!Gleder meg til og se ennå meir fremgang nå asså:)Godt og de disse bilane bli pusset opp:) Men du,vært vennlig og lagt ut bilde av detta "spesialverktøyet"ditt? Jeg river snart av dørane mine med vold el noe asså:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villing Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Kan ta et bilde ja, men det må bli imorgen. Går an å bruke skruejern også. Å bare slå til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taffes Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Hadde vært flott:) Trekker har jeg prøvd meg med,uten hell... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Blir bra dette, kommer til å bli rå ;) Har jeg oversett hvilken farge den skal bli, eller har du ikke sagt det hehe? :D Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villing Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 orange :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taffes Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Tatt bilde av verktøyet ditt a? Hehe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Bra prosjekt! Burde få ræva i gir og starte på min snart, hehe... 80mm KAW passer bra til senk, syns jeg! Min: Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villing Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Digger stuket på bilen din, slik jeg ønsker min også. Hvor fikk du tak i 80mm? Fjører å dempere? pris? Fikk desverre ikke tatt bilde idag, var ikke i garasjen idag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villing Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Detter er utsene jeg er ute etter, kopiert felgene av Mad_Maxx Men etter jeg sjekket prisen på dem, har jeg bestemt meg for ATS Classic. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mai 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Hehe, ja, HTN er ikke billige nei.. Men fjærer fant jeg på http://www.fahrwerke.de får dempere der og :) Går nok for Spax dempere på min, tror jeg.. Ga 2000 for bare fjører, med TÜV Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villing Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Bilde av verktøyet, en gammel Fz pakkebærer. Den ble filt til å passe rundt den splinten som skal ut, sett den slik. Før du slår laus kan du gjerne fylle på med 5-56 elns. Så litt fra dagens arbeid. Fått sveist fast det nye jekk feste, og hulle som ble i gulvet over jekkfeste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taffes Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Bra prosjekt! Burde få ræva i gir og starte på min snart, hehe...80mm KAW passer bra til senk, syns jeg! Min: Lekkert stuk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taffes Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Bilde av verktøyet, en gammel Fz pakkebærer. Den ble filt til å passe rundt den splinten som skal ut, sett den slik. Hmmm,se om ikke får til noe lignende en dag:) Mange takk for at du gadd legga ut:) Før du slår laus kan du gjerne fylle på med 5-56 elns. Så litt fra dagens arbeid. Fått sveist fast det nye jekk feste, og hulle som ble i gulvet over jekkfeste. Se her ja,knallbra!:) Satt deg noe mål for når kjerra ska stå færi æl? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villing Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Juli:) Ja, jeg klarer det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villing Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Torsdag 22.05. Må nesten slenge inn noen bilder, så dere ser det ikke står stille :) Jekk feste festet Sveist plate over Oversikts bilde Lakert og fukt sveis. Det neste som står for tur er hull i venstre hjulbue. Satser på å få sveist igjen det hulle imoren. Peace. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg