Gå til innhold

Legge ut bilder...

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det noen her som har snakket om å tjene seg feite da ???

Følg med da mann.

Greit at dere har holdt på lenge, av egen lomme, masse kredit til dere for det!!!!! missforstå ikke.

men føler du ikke større ansvar for å holde kvaliteten oppe på forumet nå som dere tar i mot donasjoner?

 

I så fall stinker det av dette opplegget!!!!

Synes Du burde ta deg litt sammen jeg!

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EspenB

Hallo!

 

Du sponser et produkt, og de som styrer butikken her TAR imot penger, og det for et produkt som har blitt dårligere.

Og hadde du din tulling, lest øverste linje, hadde du sett at det det klages på er at det tar så lang tid å få fixet opp i problemene.

Siden de har begynt å ta i mot donasjoner mener jeg det dermed stilles mye større krav til driften av forumet. De har da fått en forpliktelse til å holde kvaliteten oppe.

 

Har du sponsa da, la i det minste vi som har sponset klage selv, du trenger ikke klage for oss :rolleyes:

 

De har da ikke en eneste forpliktelse overhode, det er de som gjør som de vil og hvis vi (jeg) ikke liker det så besøker jeg ikke siden lengre....

 

Originally posted by EspenB

Er det noen her som har snakket om å tjene seg feite da ???

Følg med da mann.

Greit at dere har holdt på lenge, av egen lomme, masse kredit til dere for det!!!!! missforstå ikke.

men føler du ikke større ansvar for å holde kvaliteten oppe på forumet nå som dere tar i mot donasjoner?

 

I så fall stinker det av dette opplegget!!!!

Synes Du burde ta deg litt sammen jeg!

 

Herregud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EspenB

Du sponser et produkt, og de som styrer butikken her TAR imot penger, og det for et produkt som har blitt dårligere.

Er det ikke opp til meg og vurdere det da.

 

Og prøv gjerne og holde deg saklig da, blir litt barnsligt med setninger som "Synes Du burde ta deg litt sammen jeg!", "Følg med da mann." og ikke minst "Og hadde du din tulling, lest øverste linje"

 

Jeg gir meg uansett her, blir for barnslig og diskutere saken videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.evo.no

 

Her er det alt fra bilreportasjer til kjøp av salg av diverse, forum og hvis du har lyst på bilde av bilen din kan det ordnes her for en rimelig peng...

 

 

Prøv, du tar ingen skade av det!

 

Dersom dere er så jævlig lei forumet og misfornøyd, så er vel det vel bare å ikke bruke det!!

 

Jeg mener det er et veldig bra forum...får svar på de fleste spørsmål...Og om det er problemer med IMG funsksjonen så kommer vel dette opp å gå igjen kjenner jeg folka rett!

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EspenB:

 

Er det virkelig så vanskelig for deg å gå på http://www.home.no og bruke maks 5 minutter på å registrere deg som bruker. For så å laste ned en FTP-klient fra http://www.download.com. For så å laste opp de bildene du vil ha der og benytte deg av IMG funksjonen på forumet?

 

Dette sparer også forumet for mye lagringskapasitet og dermed kostnader.

 

 

Og når du begynner å skrike angående det å donere penger. Er du ikke så fornøyd med forumet at du ikke synes det er verdt å gi penger til det. Så la være, du får uansett være her. Det er ingen som presser deg til å betale noen små hundrelapper. Men, da synes jeg ihvertfall ikke at du skal klage over at opplastings-funksjonen ikke fungerer når du ikke har betalt noe heller. Det var vel det Qee mente.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonte, gi deg....

 

Jeg er IKKE den som har begynt å skrike om donasjoner og slikt. Les tråden en gang til, kan du?

Begynn med overskriften: RIS OG ROS, forbedringer og forslag!

Det skulle vel da være åpent for både ros OG kritikk????

Og det uavhengi om en har donert eller ikke?

Dette skulle ikke bli en tråd om noe annet enn den manglende bilde funksjonen.

Men her spores det jo av ialle retninger. Og når jeg på toppen av alt får slengt i trynet at jeg har ikke sponset, så jeg bør ti stille, da blir det nok for meg.

Dette er for pokker en tråd der det skal være takhøyde for klaging og slikt. Men slik det ser ut nå: klaging kan en glemme, for da hisser alle seg opp, og har du ikke donert, finn deg et annet forum

Jeg klager IKKE på vegne av folk som har gitt penger, jeg klager for min egen del, for jeg savner bildefunksjonen, helt enkelt!

Ordleggingen i den første ser jeg jo i ettertid igjerne ikke er den rette, og det er jo leit.

 

 

Jonte: Det er IKKE vanskelig, men JEG savner bildefunksjonen som den var. La meg få lov å gi beskjed om det i en tråd beregnet for det! Og jeg skriker IKKE om donasjoner! Jeg klager IKKE på forumet i sin helhet, for det er jævlig bra!

 

Villejan: Jeg kjenner godt til EVO.no, men det kan ikke sammenlignes med dette forumet, det er det ingen forum i norge som kan. Men, for guds skyld, har jeg nevnt at jeg er jævlig lei forumet? NEI!

 

Dette forumet er generelt veldig bra, har ikke sagt noe på det før og det er vi nok eninge om alle.

Men i en tråd for RIS og ROS må det være lov å komme med kritikk av de tingene en mener ikke er bra!

Hva er ellers meningen med tråden?

Sitter med følelsen av at den kan forandres til: Ros og forslag fra de som donerer.

Var det dette som var intensjonen?

 

Jeg er veldig klar over at det er de som ikke skjønner hva jeg mener her og at jeg sikert rører i et vepsebol, det var aldri meningen.

 

Skryt til de som driver forumet for det arbeidet de har lagt ned.

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var absolutt ikke meningen å "skylde" på noen om de synes forumet er godt eller dårlig...absolutt ikke. Jeg er storfornøyd, og kjekt er det for oss som liker forumet....

 

Evo.no vet jeg at mange bergensere bruker, det kan ikke måle seg mot bilforumet, men for oss som bor på den rette/gale siden av fjellet så er evo en helt sjef side.

 

Alldeles ikke meningen å "blame" folk. Smaken er :ass delt i to!

 

Er den MK1 bilen din på veien forresten? Har jeg sett den?

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Har forstått det slik ja..

Her er en side du kan lagre bilder for å vise dem på bilforumet.

Bilder vises med url som bare kopieres og limes inn i rubrikken du får opp når du trykker "IMG".

 

http://volcano.photobucket.com

89 Bmw E30 320i shadowline - solgt

92 Bmw E36 318i - solgt

87 Bmw E30 325i Hartge (ombygd) - støver ned i garasjen

92 Mazda 323 Gt-r - bruksbil

 

Ris Rules

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår at flere gjør som Jonte foreslo. Registrer en konto på enten home.no eller start.no.

Jeg tok meg den frihet til å lage en enkel guide til å sette opp en FTP for de som ikke vet hvordan det skal gjøres. Jeg vil kalle den ganske grundig, med forklarende bilder. Er du interessert kan du finne den her: Hvordan sette opp FTP

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår