titus41 Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Jeg har da en E30 325i 86mod er en meget spesiel suse lyd som kommer når jeg gir gass. hører også denn når jeg står stille men med litt mindre lyd. kan det ha noe med bensintilførsel å gjøre ? bensin pumpa som er gåen? takker for hjelp :smilbmw: Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frodo_ Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Kommer det fra høytalerene? Siter [o] BMW E46 320cd Coupé [x] BMW E36 328i Coupé[/url] [x] BMW E34 520i/527i Keep it clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet April 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Bilen har ikke noe anlegg. bilen er mer sakt letta for litt griskjøring på bane hehe. kommer fra motorommet, noe anelse av hva det kan være, eller noen har vært borti noe lignende selv? lurer meget på om det er har noe med bensin tilførselen å gjøre? rett meg hvis feil. Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Varmeapparatet? :P Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddIZ Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 opne panseret og rus motoren fra motorrommet og hør om lyden kommer der i fra;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 har trodd at det var belg innsuget som det var sprekk i, men har nå byttet det og nytt filter og suser like enda. det kommer fra innsugs manifoilen kan ta bilde seinere i dag sånn ca hvor det lager ulyden er under manifoilen forrsten jeg tror det er en slange som har en liten sprekk og lager dermed en pipe lyd. Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg