Gå til innhold

Anlegg + mobilsentrum

Ranger emnet


El_diablo

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vel, visst du ikke har noen sælige høye krav til lydkvalitet, er det sikkert greit.

Personlig ville jeg ikke hatt den om jeg hadde fått slengt den etter meg :D

 

450 W maximum output er vel hva elementet tåler.

100 W er hva forsterkeren klarer å gi. (Tror nok de 100 wattene er litt optimistiske)

40 OZ er vekta på magneten

Talespolen er 2 tommer.

Konen er laget av alu.

Kan kobles både som 4 og 8 ohm

 

Kvaliteten kan ikke være på topp her, det sier seg selv når hele greia koster under en lapp...

* 94 RS2

* 85 coupe quattro

* x 82 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 w rms ja :rolleyes: Særlig med noe som ser ut som en 16A sikring. Til sammenligning hadde min gamle 4*30w rms Macrom forsterker 30A sikring.

 

Etter min mening hadde jeg heller prøvd å få tak i brukte JBL Decade høytallere til hattehylla + en grei liten forsterker. (Med små kassser rundt Decade høytallerne blir det litt bass også) Det er bedre å vente med evnt. subwoofer til du kan ta deg råd til noe som er brukbart.

 

Sub + forsterker til 1000 kr kan ikke bli bra. Sjekk innom Qxl å se om du kan få noe billig der isteden. ;)

- '92 Honda civic vti

- '99 Honda Integra type R - (solgt)

- '92 Honda civic vti (solgt) -

- '93 Honda crx del sol vti (solgt) -

- '95 Honda Accord 2.0i (solgt) -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som regel en viss sammenheng mellom pris og kvalitet ja.

Men bevares, det er bare å kjøpe det. Er du fornøyd så er jo det vel og bra.

 

Eltek sine produkter er bra, og de skryter ikke på seg høye wattall.

Har ikke prøvd bilstereo produktene deres, men har god erfaring med selvbygghøyttalere til hjemmebruk.

* 94 RS2

* 85 coupe quattro

* x 82 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eltek selger kvalitetsprodukter de, men de driver jo seriøst med bilstereo og Hifi da. Blir noe helt annet enn å handle fra mobilsentrum, bilextra, biltema osv..

 

Mobilsentrum selger jo også senkefjører, helt utrolig!! (har ikke noe merkenavn da:D )

- '92 Honda civic vti

- '99 Honda Integra type R - (solgt)

- '92 Honda civic vti (solgt) -

- '93 Honda crx del sol vti (solgt) -

- '95 Honda Accord 2.0i (solgt) -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Italiano power

Fikk et bra tip på en sub og forsterker på et annet forum, noen som har formening om de produktene her? http://www.mamut.com/dynabel/subdet175.htm

 

http://www.mamut.com/dynabel/subdet294.htm

 

Jeg har faktisk montert anlegg meg den suben der + en 4 kanaler fra Saga (en mindre modell enn den der)

Jeg tok 12" i en selvbygget lukket kasse på 50 L fylt med skumgummi, og brukoblet på to av utgangene på sagaen, + de to andre utgangene ble brukt til å drive to koaksial 5¼"

 

Jeg må si at dette anlegger spiller som bare F.. sørlig hvis du tar prisen i betraktning!

hele anlegget (forsterker, 5¼"ere, 12", ledninger, sikringsholder, byggematrialer, minus radioen) ble under 2500,- :D

Og pga jeg brukte en lukket kasse ble basslagene veldig presise å fine å høre på.

-96 Saab 9000 2,3T -Litt futt..

-86 Rekord 2.2i -Masse ville gamp ;-p -Spiker nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok2k

 

jeg har dessverre kjøpt en del dill fra mobilsentrum...

 

tror ikke jeg har noe igjen...

 

kjøpte 2 sånne 12" derfra bare for å teste, og de gikk til driten etter en time ei (bassreflex kasse på 90 liter med to 3" aeroport)

er ikke verdt plastikken det er laga av engang

elementene gikk opp i alle mulige skøyter og liminger og kanter og alt mulig..

 

 

kjøp noe annet.. for guds skyld

don't hate the player, hate the game.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt tips er at du kjøper ett brukt anlegg, får sikkert ett bra anlegg for den prisen som er på mobilsentrum. Bare at det er DRITT. Elementene koster nesten ingenting, det er kassa som koster. Kjøp noe anna en den driten

Suzuki tsx 87.

Heist,vacumboks, 7,5hk trim,effektanlegg,powerfilter, blåe neon lys skal monteres

Skal lakkeres,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår