Gå til innhold

Gran Turismo 5 prologue

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Om du installerer spillet på harddisken så skal xboxen stå temmelig innestengt om den skal bråke. Microsoft har vært veldig flinke med å finne på løsninger for at xboxen skal bli mest mulig brukervennlig og de problemene som var i starten finnes nesten ikke nå.

 

Bortsett fra RROD da, som dukker opp innimellom her..

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Om du installerer spillet på harddisken så skal xboxen stå temmelig innestengt om den skal bråke. Microsoft har vært veldig flinke med å finne på løsninger for at xboxen skal bli mest mulig brukervennlig og de problemene som var i starten finnes nesten ikke nå.

 

Bortsett fra RROD da, som dukker opp innimellom her..

 

Så er det fremdeles en del spill som MÅ ha DVDen for å spille ;)

Og det burde vært unødvendig å fylle en spillkonsoll`s harddisk med spill istedet for musik, updates osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det fremdeles en del spill som MÅ ha DVDen for å spille ;)

Og det burde vært unødvendig å fylle en spillkonsoll`s harddisk med spill istedet for musik, updates osv...

 

Ja man må jo ha DVD'en i. Som han andre sa her så vil ikke Microsoft åpne for ulovlig kopiering. Poenget mitt var at den ikke vil bråke så mye.

 

Hvorfor skal du og så absolutt fylle harddisken med musikk? Det kan man jo streame fra PC om du har nettilgang, sammen med bilder og video. Updates tar jo heller ikke så mye plass at det gjør noe.

 

Uansett så tror jeg at vi går litt off topic nå?

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha 360 må du huske at det høres ut som bilene på Forca har en sinnsyk kjølevifte. Å nei, stemmer det! Er bare 360 som bråker sånn :D

Du får heller prøve FOrza først og liker du fremdeles GT serien bedre tar du seff PS3 og GT5

 

Det er vell strengt tatt kun sånne som deg, ps fanboys, som uttaler seg om akkurat dette med bråk. En PS3 bråker litt den og.

 

Meen, dette eliminerest med å skru opp volumet på anlegget og nyte den sinsyke deilige lyden i forza!

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell. Vist du har så mye imot PS3 og GT5 må jo du være en slik XBox fanboy duttleif ;)

Synest viftestøy er et stoooort minus. PCen min blir minimalt brukt på den innihelsikens støyen den produserer. Blir kun brukt til å glo filmer som ikke er brent ut.

Men det får no være so. Er en tråd om GT5 og ikke PS3 vs. XBox :P

 

Har forresten begynt å få teken i driftingen no :)Blitz R34 sedanen er bare hærlig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell. Vist du har så mye imot PS3 og GT5 må jo du være en slik XBox fanboy duttleif ;)

Synest viftestøy er et stoooort minus. PCen min blir minimalt brukt på den innihelsikens støyen den produserer. Blir kun brukt til å glo filmer som ikke er brent ut.

Men det får no være so. Er en tråd om GT5 og ikke PS3 vs. XBox :P

 

Har forresten begynt å få teken i driftingen no :)Blitz R34 sedanen er bare hærlig :D

 

Les litt i denne tråden og finn hvor jeg skriver at jeg misliker ps3 og gt5 før du utaler deg. Tydeligvis at jeg ikke helt ble forstått her på mitt siste innlegg hvor jeg skrev:

 

Det er vell strengt tatt kun sånne som deg, ps fanboys, som uttaler seg om akkurat dette med bråk. En PS3 bråker litt den og.

 

Meen, dette eliminerest med å skru opp volumet på anlegget og nyte den sinsyke deilige lyden i forza!

 

Det jeg mente var jo noe så simpelt som: Ps3 er ikke lydløs den heller..

Og syns du vifta i xboxen bråker så er det bare å skru opp volumet og heller nyte lyddynamikken i forza 2!

 

Var kanskje litt slem å kalle deg ps fanboy, selv om jeg sitter med intrykk av akkuratt dette fra diskusjoner på andre forum!

 

 

Siterer likesågodt meg litt tidligere i denne tråden

har vell strengt tatt satt meg som krav og prøve GT5 før jeg vurderer på å kjøpe spillet. (Og ps3!)

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva blir det til med skademodellering i GT5 egentlig? Leste noe om at det ikke ville komme til prologen, men kanskje til release.

Hvis det utblir er i såfall dette et stooooort minus.

 

Polyphony Digital har bekreftet at det bare var bullshit, det blir ikke skademodellering til GT5P.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår