ArraKiss Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Såh.. Går går med planer om å hive inn en DvD spiller i vogna utpå sommeren. Sitter nå er Concert I spiller der og det er BOSE anlegg... Jeg vet at FIS info vil forsvinne når jeg bytter men er det noe annet stress jeg må tenke på her? Hvordan er det med plass baki der? Har ikke kikket inni der før å er småredd for at det skal velte ut kabler som jeg ikke veit hvor skal... Vil alt av Bose ink. sub fungere som normalt med f.eks en Kenwood eller Pioneer Hovedenhet? Takker for svar! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder-Bjarne Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 hei har byttet til clarion dvd spiller m/sjerm jeg i min. å dette fungerer bra. og boseanlegget vil virke. eneste man må kjør er sånne overganger for å ha bak spillern, dette får hos stereo sjapper. jeg handlet min på bilradiospesialisten. no. å plass er det masser av baki der,. Siter x-biler: VW golf 2 BMW E36 Opel Calibra, astra gsi og corsa Audi TT, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doris Skrevet Juni 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2011 Hei, :) Gammel tråd, men har noen av dere vært borti at det ikke er alle spillere som ikke passer? pga det dekselet som man kan "legge ned"? Har akkuratt kjøpt en TT, å blir små rar av å ikke kunne bruke stereoen... (volumet lever sitt eget liv) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2011 Dette var en gammel tråd ja :) Fikk heller aldri ned dekselet over ny spiller. Men dette beror nok også litt på hvilken spiller man har. Så helt vanlig med andre ord Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doris Skrevet Juni 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2011 Å ja, takk for svar :) Fant heldigvis ett volumnivå som den kan ligge på hele tia inntil jeg får bytta den (litt for høyt for høyt på en mandags morra). Men jeg vil prøve å finne en spiller som gjør at jeg får ned dekselet. Syns det er fint når det er nede. :) Men det er ett par andre små ting som må tas først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle_Andre Skrevet Juli 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2011 Er jo bare å modifisere litte granne det er ikke så mye som skal til:D Siter - Audi A4 1,8TSQ Avant B5 2000 - Audi TT 1,8TQ Mk1 2000x Audi A4 1,9TDI Avant B5 1997x Honda Crx Del Sol 1997x Audi A4 1.9TDRQ Avant B5 1997x Audi 100 2,3 C4 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doris Skrevet Juli 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2011 Å?? Hos møller skulle di ha 3200,- for ny spiller, å det frister ikke så veldig når jeg har sony spillere på jobb. men jeg kan jeg fortsette å bruke cd-vekslern da? Selv om det egentlig ikke er en nødvendighet når jeg tenker meg om.... Er det noen av dere som vet om det er en elektronisk føler eller flotør som sitter i spylevæsketanken?? Den lyser hele tia..... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg