Audi-jake Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Nå har jeg kjøpt min første bil;D Det ble selvfølgelig Audi a4 Avant! Har noen bilder jeg tenkte å legge ut etterhvert... Det er foreløbig ikke gjort noe spesielt med bilen, fordi den bare har hatt to godt voksene eiere gjennom sine ca 12 år.. Har startet med og montere tåkelys, så er nok ferdig i løpet av noen dager vis jeg får tid;) Så kommer det senkesett i posten i løpet av uka, så det blir gøy;) Bilder kommer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Vi trenger bilder bilder bilder ;) Bare å slenge inn en tråd om bilen med en gang, lurt det! Blir altfor fort et lite prosjekt :p Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-jake Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Prøvetester tåkelys, er ikke sikker på hvilke jeg skal montere enda..;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 grattis med ny bil!:D de mest populære uorginale tåkelysene til b5 er vel hella micro de.. de er god kvalitet på og er på samme størrelse som de orginale hvilke motor sitter i gliset då? Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Skulle akkurat til å si det samme som Tim D-spec :P Vil kanskje bli penere med litt mindre tåkelys ja. La meg gjette, det er en 1.8l? Mangler luftfilter forresten, hehe. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-jake Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Takk takk=) Skal ta en titt på de tåkelysene jeg, syns de der ble litt for store..;p Er en 1,8 ja;D Holdt på å skifte luftfilteret på det bilde hehe;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 gratulerer med snasen bil :) senk å felg så er mye gjort Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 du må for guds skyld ikke bruke de tåkelysa på bilde!!!!! gå for hella micro de, ser mest orginalt ut og de synn iallefall jeg ser best ut. Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-jake Skrevet April 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Skal ikke montere de lysa... har noen mindre liggende tror jeg;p Eller så har jeg veldig lyst på s6 lysa som esoo har, sammen med xenon hovedlykter;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-jake Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Okei, så nå kom senkefjærene i posten.. kjøpte privat, skulle vist aldri være brukt og være 60-40.. Første jeg stussa på var at i tuv-papirene sto det 50-40.. Så ser jeg på fjærene at de er nødt til å være brukt for de har slite merker! Tuv-papirene er også skittene.. Er cobra-fjærer, men vet ikke hva som skal stå på selve fjærene, men det nr som står der er skremmene lik det jeg tror de orginale fjærene har=/ Noen som har noen tanker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Nr som står i TUV pappirerne skal stemme overens med det som står på fjørene. Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-jake Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Yes det stemmer;) Takker:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 sleng inn litt flere bilder av skuta Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-jake Skrevet April 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Har senka bilen min nå:D Kommer bilder;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Ble den lav og fin nå? Fikk ikke si-ræva look på den med 50/40? Få ut bilder du ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg