Axcenta Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Leter etter et komponentsett for ca 3000 eller under. Hvaertfall det beste til den prisen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 morel tempo Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Lotus Seas Performance Lotus Seas Performance 2 995,- (Kampanje pris) Det er et enormt bra frontsett også er det veldig rimelig i forhold til hva du får for pengene. Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 - Størrelse? - Musikksmak? - Eksisterende utstyr? - Krav til lydnivå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axcenta Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Jeg har Rockford fosgate power system og jeg hører på det meste og jeg stiller litt krav til høy spilling. kan vær 5 eller 6,5'' Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Team_EikerAudio Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Vil oxo anbefalle Seas Lotus settet... ikke noe som kan sammenlignes til samme pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg