Gatebil golf 3 Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Jeg har en golf 3 som jeg driver å skrur på, og lurer på hva jeg må bytte av deler i motoren før jeg trimmer den. Noen som tips Har byttet: Reg reim Dynamo reim Servo reim tennplugger og fordeler Stempler Stempel ringer Bunnpanne Dyser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Det kommer jo selvfølgelig HELT ann på hvilken motor som står i da!? Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Må ikke glemme bremsene dine da disse er ganske viktige når akseralasjonen blir vell så endra ;) og ja kommer meget ann på åssen motor du bygger på! :coplight Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Må ikke glemme bremsene dine da disse er ganske viktige når akseralasjonen blir vell så endra ;) og ja kommer meget ann på åssen motor du bygger på! hadde også gått for mer understell og stivhet da du vill merke stor forskjell på bedre veigrep. :coplight Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebil golf 3 Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Sitter en orginal golf motor 1,8 L tror jeg... Når jeg bytta reg reim var den satt inn feil, så brukte mere bensin enn den skulle. Bilen er registert 1,8 L hvertfall Understellet skal byttes. Fått bra pris på deler. Tenkte jeg setter inn på turbo, datasprut og mapper om... Har også kjøpt nye bremser. Men veldig redd for at jeg trimmer bilen også rykker motoren fordi det er noe jeg har glemt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Gatebil golf 3 skrev: Sitter en orginal golf motor 1,8 L tror jeg... Når jeg bytta reg reim var den satt inn feil, så brukte mere bensin enn den skulle. Bilen er registert 1,8 L hvertfall Understellet skal byttes. Fått bra pris på deler. Tenkte jeg setter inn på turbo, datasprut og mapper om... Har også kjøpt nye bremser. Men veldig redd for at jeg trimmer bilen også rykker motoren fordi det er noe jeg har glemt... Hehe. Gatebil Golf, nok et eksempel på ungjypling, og ikke peiling på bil. :) Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfie96 Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Lykke til sier jeg bare... Siter Why didn't you fix it when you knew that was the problem? En irritert Mads Østberg i en busslomme under rally Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Jeg tror jeg heller hadde gått for en annen motor jeg da! Men hvis du på død og liv skal gjøre det, og får det til, så vanker det cred! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Håper ikke du satt inn standard deler? Lite vits i å bytte stempel osv for trimming hvis du putter inn standard deler. Samt at originalstempel vil gi ett kompforhold som er lite gunstig for turbobruk, med mindre du kan kjøre den på e85. Men for all del, prøv, feil og lær. Det er den eneste måten å bli god på. Men du kan ikke akkurat forvente å få masse effekt av en standard 1,8l 8vent motor med en turbo på. Er disse motorene crossflow forresten? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg