kallert Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Jeg driver å ser etter nye felger til golfen min. Så lurer jeg på om noen har erfaring med å kjøpe fra utlandet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Kjenner folk som har handlet fra Custom Wheels - Car and Truck Rims, Chrome Wheelz, Spinners, Tires, Powder Coating men saa maa du faa de sendt videre fra USA med jetcarrier. Ellers har du: Welcome to TM Tuning - your # 1 source for VW & Audi OEM and aftermarket parts de er seri0se og har mange fete felger naa Saa har du: http://www.Räderwerks.com , mye fett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djholinj Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 kjøpte 2 nye felger fra tyskland jeg for to år siden..etter jeg hadde et ublidt møte med et brukar.fandt felgene selv og snakket med en forhandler som bestilte de for meg..kostet meg 900 kr for 2 7.5*17..ganske billig..enkludert frakt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Har selv ett sett med 19" felger ifra ebay med dekk som er på vei over havet nå, og om ikke jetcarrier ødelegger de på vei over havet, så er dette gått utrolig smertefritt. lettere enn å få kontakt med min lokale forhandler, og prisen er den halve.. Pluss man får noen så ikke er i alle de lokale katalogene, Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Hvordan funker jetcarrier egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kallert Skrevet April 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 fant denne side når jeg søkte rundt på nettet Tires & Wheels - 1010tires.com the absolute tire and wheel authority. Er det noen som har sett eller prøvd disse før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Tire Rack - Your performance experts for tires and wheels er en side som til stadig dukker opp på vortex forumet hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg