Sørlie Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Hei! golfen min vil ikke starte når jeg vrir om på nøkkelen. starteren går og bensinpumpa går, men den slår ikke til i det hele tatt. Har sjekket coil og plugg/ledninger, men er ikke det. bensin har jeg også nok av. Noen som vet hva det kan være? Mvh Espen A. Sørlie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 sikker på du får nok strøm fra coilen til å starte bilen? Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sørlie Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 sikker på du får nok strøm fra coilen til å starte bilen? svar: Jeg får ikke gnist fra coil til fordeler. er ikke gnist i det hele tatt i ledningen som går til fordeleren. Hva kan være galt da? Mvh Espen A. Sørlie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 kan være den har røke da, for det skjedde med min. akkurat samme problemet tror jeg. hører du et lite klikk når du drar om nøkkelen? har en følelse på at det er coilen, eller rotoren som ikke sviver. Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sørlie Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Okei, takk for all hjelp :) Henta bilen i går, så gamle eier kommer å henter den i helga for å ta den med på verksted for å få fikset det. Måtte ha skjedd etter jeg parkerte bilen. kjørte den hjem og da gikk den helt fint. Mvh Espen A. Sørlie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 garantert coilen som har tatt kveld:) bytt den, så starter den nok:p Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sørlie Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Okei :roll: Takk for all hjelp! Får snart ta å slenge ut noen bilder av bilen. :roll: Mvh Espen A. Sørlie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sørlie Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Det visste seg at det var dårlig kontakt i sikringsboksen. Flytta litt på releèr og sikringer så starta den lett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg