mortenwb Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Da har man tatt en tur bort på østlandet! Hilst litt på familien, spist kebab på Supergrill i Asker å hentet litt mer golfdeler. Fikk i dag; 1.stk takgrind, 1.stk grill m.kromlist + 1.sett halvkrom listesett til bilen. Heiv på takgrinda + grillen å her er resultatet: Vad tycks? Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Ser enormt bra ud. :) Du får skrike ud hvis du finner på å selge den. Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Ser enormt bra ud. :) Du får skrike ud hvis du finner på å selge den. Den blir nok ikke solgt med det første nei! hehe :driving Må jo bare få på mer deler nå! Tenkte jeg skulle stikke innom en VAG forandler i morgen å få tak i klips til sidelister, da jeg garantert kommer til å ødelegge MANGE av dem! Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Hei Golfen din kledde skikkelig de felgan, det ble stilig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Hei Golfen din kledde skikkelig de felgan, det ble stilig. Takk for det! Hjalp på utseende ja! Må bare få tatt resten nå :D Lite bilde til, tatt ista da jeg var kommet tilbake fra min tur Asker - > Stavanger over fjellet (noe som var knot med lav bil) Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Hvordan stiller man tomgangen på golf 1? Bytta til audi 5'er spjeld + "porta" (tok av litt gods da nye spjeld er større) for å matche spjeldet, men nå har jeg en tomgang på 2500+ rpm? Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Det er ei justeringsskrue på gasspjeldet som du kan skru inn. Ofte rekker ikke det når du monterer 5E-gasspjeld, så da må det også justeres på CO-skruen på LMM. Til dette trenger du en lang 3mm umbraco. Dette kan med fordel gjøres på verksted, der de har utstyr for å måle avgassene, dersom du ikke har bredbåndslambda selv (eller tilgang til å låne en);). Jeg regner med at du har montert styretrykksregulatoren fra 5E også? Den trenger du for å få glede av det nye gasspjeldet. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg